• 瀏覽: 628
  • 回覆: 7
今年流年不利,人畜傳染病接踵襲港,近來先有麻疹、後有非洲豬瘟,最新又爆大鼠戊型肝炎個案。堪輿學家麥玲玲認為,今年立春撞正



今年流年不利,人畜傳染病接踵襲港,近來先有麻疹、後有非洲豬瘟,最新又爆大鼠戊型肝炎個案。堪輿學家麥玲玲認為,今年立春撞正破日,注定是動盪的一年,推算「疾病潮」於現在農曆4月爆發後,到農曆10月會再有新一波。她又指,明年是鼠年,鼠患問題會因本命年而趨惡化,提醒市民勿掉以輕心。

麥解釋,立春主宰一年運勢,好比一個人的時辰八字,如該年立春是好日,通常一整年都會平平安安,惟今年立春是破日,屬驛馬相沖,特別多交通及衞生相關事故,「你睇港鐵通車40年,今年先撞車就知沖得幾緊要啦!」

按照今年的運勢,她預計農曆10月有機會爆發第二輪疾病潮,加上明年是鼠年,鼠患或會再度爆發,甚至升級,「好似雞年容易有禽流感、牛年就會有瘋牛症,今年豬年就即刻爆咗非洲豬瘟,所以本命年通常都係咁!」

另一堪輿學家周漢明亦認同,香港鼠患問題極有機會在明年惡化,又指如龍等虛構生物的生肖,同樣會影響相近的生物,例如爬蟲類或海洋生物出現疾病。他又指,本命年除影響其相沖生肖人士健康,亦會影響「刑穿太歲」的生肖,「即係想搵太歲着數,咁個太歲就梗係用刑懲罰佢啦!」

以今年豬年為例,指屬豬及蛇的人健康運最差,時常需求醫問診;其次是猴及虎年出生的市民,因刑穿太歲關係令健康變差。至於明年鼠年,他提醒屬鼠及馬的市民要小心,因健康運最差,其次則是屬兔及雞的市民。

難得今次唔係馬後炮.  大家拭目以待

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190515/bkn-20190515163025760-0515_00822_001.html



零零去拍戲好過啦


馬國明黃心穎關係更進一步、唐英年當選特首  


你信佢?如果你信佢9up咁撚準佢發9左啦


[隱藏]
鑼庚倒轉睇


垃圾


咁豬流感幾時停呢?只想睇呢樣
其他成篇癈話,攪乜



都咩時代了
點解D報紙仲揾咁嘅嘢嚟寫?
衛生問題揾算命佬真係有病。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]