中美貿易戰再度升溫,中美均向對方加徵關稅。摩根士丹利(Morgan Stanley)分析師表示,如果中美貿易戰持續升級,即向所有中國進口貨品加徵關稅,美國經濟會陷入衰退。分析認為,更高的關稅會衝擊企業



中美貿易戰再度升溫,中美均向對方加徵關稅。摩根士丹利(Morgan Stanley)分析師表示,如果中美貿易戰持續升級,即向所有中國進口貨品加徵關稅,美國經濟會陷入衰退。分析認為,更高的關稅會衝擊企業盈利,企業須想盡辦法抵銷額外的關稅成本。

美國總統特朗普仍未決定,會否就另外3250億美元的中國進口貨品加徵關稅。美股首席策略師威爾森(Michael Wilson)警告,如果特朗普真的如此行,會帶來「可怕」的後果。

威爾森並不相信,美企能透過提高價格,或提升成本效益,完全抵消關稅成本;意味關稅將壓縮企業盈利。他續稱,一旦美國對所有華貨徵收25%關稅,美企須處理成本問題,美國經濟很可能陷入衰退。

威爾森解釋,中美貿易緊張對企業盈利增長造成的潛在拖累,比市場預期更難以緩解,因企業其他成本會同時上升,令經濟環境惡劣。

美國咁偉大, 驚乜野衰退吖...侵侵一定會話:無有怕!

新聞來源連結:
https://inews.hket.com/article/2349523/【中美貿易戰】大摩︰倘再加關稅 美國恐陷衰退



被引用(13)
美國經濟會陷入衰退


大摩 認為 美商 根本不可能不進口中國商品! 中國廠商 為了不知半年定一年既貿易戰 搬離中國?


分析師食咗屎!

全世界沽爆晒期指道指, 就係等特朗普好威威咁加3000億關稅~~
你依家講d咁既野?
係咪想我跳樓

呀總統大人千奇唔好聽佢哩d濕拉分析! 加啦加啦! 快d加啦!



我唔係乜乜專家都知道結果係市民購買力下降再加通賬,兩者形成一個難以停止嘅巡環,如果持續一兩年美國就完全崩潰。


美國衰退,中國咪崩潰咯。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
美國咁偉大, 驚乜野衰退吖...侵侵一定會話:無有怕! 我最多唔連任!!!


呢個亦係之前總統唔會打貿戰對付中國的原因 !  如果咁易就可以打殘中國令中國臣服幾時輪到傻侵 ?!


磨菇佬都話企業唔想交入口稅,一就向非中國國家買貨,或直接在美國生產囉。
有二個訕選擇權比入口商都唔去選擇選而係都要同中國買貨咪攞黎賤,自然要交入口稅啦,無威迫喎,仲利誘留美我生產添。



佢話無論點,美國總會贏喎~



[ 本帖最後由 vampirebat 於 2019-5-16 07:33 AM 編輯 ]



一早話你聽佢小朋友爭吵 小朋友惗嘢係咁上下啦


侵侵一定會話:無有怕!

不停將股市舞高弄低, 飽晒啦!



摩根士丹利識唔識經濟架?
美國有多收幾千億關稅, 點會唔好?
總統話非常高興有關稅收喎! 可以強大美國國庫
咁信你定信佢好呀? 我好亂