• 瀏覽: 4,135
  • 回覆: 55
  • 分享: 1
立法會修訂《逃犯條例》法案委員會,民主派和建制派分別開會,石禮謙主持的會議仍未選出主席。

立法會前主席曾鈺成表示,如果一直未能成功開會,內會只有一個出路,就是終止法案委員會運作。
曾鈺成在一個電視節目表示,如果日後開會按內會指引選出法案委員會主席,泛民議員願意參加有關法案委員會的可能性不大,令法案委員會無法運作。

曾鈺成指出,沒有規定審議法案必須有法案委員會,可以直接到大會二讀,他認為不是「輸打贏要」,繼續無法處理問題是無能,整個立法會都輸,法案委員會本意是讓議員及官員商討法案而不佔用大會時間,但現時完全失效。

曾鈺成又批評民主黨涂謹申主持法案委員會主席選舉有錯誤,最資深議員作為主持無權處理規程問題,應該先選出主席,由主席處理,他質疑涂謹申拒絕委員提出進入選舉程序是失責越權。



一個思覺失調嘅主持,以爲自己係主席,搞了一齣肉酸不堪的大龍鳳!
支持取消法案委員會,直接到大會二讀!!!


新聞來源連結:
https://sina.com.hk/news/article/20190512/1/9/84/曾鈺成稱如果一直未能開會-內會可終止法案委員會運作-10145448.html



<span style="color: grey; "><span style="font-size: 1.5rem">對自己有利,就自由貿易!</color>
<span style="color: grey; "><span style="font-size: 1.5rem">對自己無利,就制裁禁止!</color>
塗議員加油,你為港獨實踐了第一步


一於就直接到大會二讀


犯民無心於法案委員會討論和修訂
只係想阻止條例上大會
所以再會委員會只係浪費時間



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
前立法會主席此刻實在不適宜放話應該點做,這是指手畫腳


引用:
原帖由 fooddrink 於 2019-5-12 02:32 PM 發表
前立法會主席此刻實在不適宜放話應該點做,這是指手畫腳
任何人都有發表政見的自由
香港社會不搞禁言



曾鈺成又批評民主黨涂謹申主持法案委員會主席選舉有錯誤,

最資深議員作為主持無權處理規程問題,應該先選出主席,由主席處理,

他質疑涂謹申拒絕委員提出進入選舉程序是失責越權。

原來塗生亂咁黎



法案委員會
本身用意是比議員討論,比官員解釋
比議員提修正
既然質疑此例最大聲的犯民
唔想討論
拒絕討論
個委員會係無需再開,是沒意義
直上大會表決
你反對咪投反對票
民主議會就是這樣運作,無得輸打贏要



[隱藏]
係鄉土一早有C兄指出可以咁做


所以班井底化膿功蟲仔講咩 "小勝" 真係笑死冇命賠. 內會依家係建制完全控制, 佢陪班犯民化膿功玩馬騮戲, 只係要黎比香港市民睇清楚班漢奸既無賴醜態.


引用:
原帖由 阿乜水 於 2019-5-12 02:41 PM 發表
所以班井底化膿功蟲仔講咩 "小勝" 真係笑死冇命賠. 內會依家係建制完全控制, 佢陪班犯民化膿功玩馬騮戲, 只係要黎比香港市民睇清楚班漢奸既無賴醜態. ...
下星期2犯民再打橫泥
阻止選主席
內會可以馬上宣布解散委員會
一招KO班搞屎棍



支持直接二讀


引用:
原帖由 chiangmaiwolf 於 2019-5-12 02:43 PM 發表


下星期2犯民再打橫泥
阻止選主席
內會可以馬上宣布解散委員會
一招KO班搞屎棍
Ching, 相信唔會咁快, 下年大選, 建制會令到班犯民完全失去香港市民既忍耐力. 如果依家掟上內會, 班化膿功同毒果就會吹咩輸打贏要.



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]