• 瀏覽: 7,118
  • 回覆: 79
  • 分享: 3
+7
支聯會六四紀念館預計月底開幕,選址旺角藝旺商業大廈,有自稱「代表一批敢怒不敢言的商戶」的市民在大廈樓下集會,批評支聯會設館惹來閒雜人等出入。




                                                
                                                
                                                        
市民代表許先生稱,強烈抗議支聯會將反中亂港政治議題混入商業大廈,改變原有商業用途,且電梯未能承受眾多參觀者出入,加上大廈公契列明業主不得製造噪音,或對其他業主造成不便或阻礙,要求支聯會盡快搬離。



許先生及另一名參加集會的鄭小姐,其後將投訴信貼在六四紀念館鐵閘外,集會者又高叫「閒雜人出沒,恐滋擾商戶」、「多次搬紀念館,早就神憎鬼厭」等口號。





香港民主人士不嬲神憎鬼厭, 而且極度厚顏.

64還有二個月就起晒前奏, 永遠借六四掏利益, 扮晒為民主, 扮晒紀念.


新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/ins/港聞/article/20190421/s00001/1555834500834/【六四30年】商戶集會促支聯會搬走六四紀念館-批惹閒雜人出入神憎鬼厭

[ 本帖最後由 男E 於 2019-4-21 05:06 PM 編輯 ]



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提配一下,附近人仕要買定保險,以免天然災害或火警引起財物損失。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
都係揾餐晏啫...


依班商戶都夠膽,小心門口比人圍住佔領


大陸日日咁多閒雜人又見掃走班垃圾
示威班友都係大陸請返o黎o既演員



碌死紀念館係神枱貓屎, 李啅人要在旺角搞呢台嘢, 唯一目的係方便乞錢.


商業大廈係做生意, 唔係開紀念館的地方, 紀念館應該開在有自己獨立進出門戶的地方, 而唔係使用公眾電梯滋擾其他人.


[隱藏]
全港最危險的地方,遲早比共狗放火燒館。


提示: 違規內容已被屏蔽
引用:
原帖由 iwyk4 於 2019-4-21 05:20 PM 發表



引以為戒
9573683
有班大陸打字員都神憎鬼厭



根本成棟大廈都係赤共間諜,一定係


引用:
原帖由 mah49 於 2019-4-21 05:21 PM 發表

有班大陸打字員都神憎鬼厭
搵食啫



[隱藏]
弱L智,商業大廈就緊係多人出入啦,驚多人點解要去租商業大廈。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]