註冊 登入



打印

[國際政局剖析] 中國一帶一路又無左幾十億,叫人點敢投資呀?

中國一帶一路又無左幾十億,叫人點敢投資呀? E-mail 此主題給朋友

[隱藏]
https://cn.nytimes.com/business/20190415/chinese-high-speed-rail-malaysia/zh-hant/


馬來總理好野,又逼左大陸減價幾十億   



精選樓盤
調整協議以為係減價?鐵路既野平有平做貴有貴做,平D咪行慢D囉。


呵呵
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 雨中進擊的樓主 於 2019-4-20 10:56 PM 發表

調整協議以為係減價?鐵路既野平有平做貴有貴做,平D咪行慢D囉。
馬國總理又逼大陸請大馬工人
D效率一定差
中國有排泄



[隱藏]
引用:
原帖由 anson2004 於 2019-4-20 11:11 PM 發表


馬國總理又逼大陸請大馬工人
D效率一定差
中國有排泄
咦,原來你以為馬拉佬收好貴人工?



呵呵
引用:
原帖由 雨中進擊的樓主 於 2019-4-20 11:15 PM 發表



咦,原來你以為馬拉佬收好貴人工?
馬總理更係帶計保障大馬工人權益啦,大陸有排蝕



引用:
原帖由 anson2004 於 2019-4-20 11:31 PM 發表


馬總理更係帶計保障大馬工人權益啦,大陸有排蝕
點蝕法呢?



引用:
原帖由 nigel212 於 2019-4-20 11:37 PM 發表




點蝕法呢?
馬拉工人做野效率低,原本中國人一個人可以完成的野,可能要兩個馬拉工人,人工自然又多左


而家馬總理屈左大陸減幾十億,未來可以仲屈多野 ,正

今次大陸賠了夫人又折兵

[ 本帖最後由 anson2004 於 2019-4-20 11:41 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 anson2004 於 2019-4-20 11:38 PM 發表


馬拉工人做野效率低,原本中國人一個人可以完成的野,可能要兩個馬拉工人,人工自然又多左


而家馬總理屈左大陸減幾十億,未來可以仲屈多野 ,正

今次大陸賠了夫人又折兵 ...
兩睇啦,

如果用你計法,如果一個大陸建築工人人工高於兩個馬拉工人,又吾使俾機票,大陸勞保,供食住開資又吾同,可能仲有錢賺。



[隱藏]
引用:
原帖由 anson2004 於 2019-4-20 11:31 PM 發表


馬總理更係帶計保障大馬工人權益啦,大陸有排蝕
哈哈,你睇下隣近國家印尼菲律賓人工賤過泥,香港住劏房公屋都有資格搵個番黎做女傭,馬拉唔好得去邊,人工一定平,效率都唔差,黎香港既姐姐手腳慢咩?



呵呵
樓主叻過你+X, 有賺先做, 一定好有錢先上嚟吹水.


引用:
原帖由 雨中進擊的樓主 於 2019-4-21 06:22 AM 發表



哈哈,你睇下隣近國家印尼菲律賓人工賤過泥,香港住劏房公屋都有資格搵個番黎做女傭,馬拉唔好得去邊,人工一定平,效率都唔差,黎香港既姐姐手腳慢咩? ...
顯然你唔識東南亞。



引用:
原帖由 sc2 於 2019-4-21 06:39 AM 發表


顯然你唔識東南亞。
哦,想話東南亞男人懶靠女人做野養家?



呵呵

回覆 引用 TOP

玩死中國!
馬來西亞暫緩與中國合作 馬哈蒂爾老謀深算?〈蕭若元:海外蕭析〉2019-04-20
https://www.youtube.com/watch?v=pBKBIMybDqM



黑玫瑰

回覆 引用 TOP

[隱藏]
一時又話中國一帶一路專搵人笨害人破產
一時又話中國一帶一路做水魚
黄畜就黎精神分裂



 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]




重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。


Copyright©2003- Discuss.com.hk Limited. All Rights Reserved.
版權所有,不得轉載。