• 瀏覽: 65,929
  • 回覆: 619
  • 追帖: 3
  • 分享: 56
+4
因管理不善而從全球最佳航空公司排名榜排名節節下跌的國泰航空,嚴打員工打包膳食,繼今年1月發通告知會全體空中服務員後,近日



因管理不善而從全球最佳航空公司排名榜排名節節下跌的國泰航空,嚴打員工打包膳食,繼今年1月發通告知會全體空中服務員後,近日在一班由南韓返港的航班採取突擊巡查行動,從多名空服員的行李搜出牛角包、牛奶、乳酪及樽裝水等物品。據知,涉事空服員有6至10人,可能要面臨解僱的「極刑」處分。

國泰今年1月底發出內部通告,指作為商業機構,有責任保護公司財產,惟不幸地有關財產卻出現不對數情況,且有上升趨勢,故會按政策規定及行使權力,不定期向各部門進行檢查,以保障公司財產。

據知,國泰在本周三(17日)首次就保障財產一事採取突擊行動,在一班由南韓首爾返港的客機着陸後,在接載機組人員上落的登機橋內逐一搜查空服員的隨身行李,有傳6至10名空服員被搜出不應被帶走的「公司財產」,包括乳酪、牛奶、牛角包、檸檬及樽裝水。有涉事空服員解釋是自費購買樽裝水,惟因無法出示單據,亦被視為擅取公司財產。

對於有多名空服員打包膳食被捉到,國泰空中服務員工會副主席黎玉嬋表示,該會明白擅取公司財物屬不當行為,惟希望資方要了解事件,「有時忙到連水都唔記得飲,落機攞一支都唔算過分呀?」她指暫未有會員向工會求助,但認為資方應酌情處理,例如發出口頭警告或警告信,切勿立即解僱員工影響士氣。

國泰回覆東網稱無補充資料提供,所有個案會由有關部門按一貫內部程序,以公平和合理的方式跟進。

何必呢?  值幾多錢?

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190420/bkn-20190420163743136-0420_00822_001.html



落格。


睇頭5個字就知東方


空姐起飛機上有無飯食?


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
啲老細以為,啲空姐會專登派少啲食物比客人,留返比自己食。真係少家到你唔信,最後咪又係丟落垃圾桶


一早發咗通告, 仲搜到贓物就真係冇嘢講, 炒得.


大公司人工高,福利好
但規矩要跟足
出事時又話好少事?



啲膳食食唔晒都係要掉,有時見啲服務員開工嗰陣時都未必有得舒舒服服咁食,打包膳食姐,使唔使咁絕。


[隱藏]
究竟反映了什麼


同某人一樣要煮死唔鐘意既野 不斷落重米


唔係管理不善,是被職公盲的工會玩死


水合理,其他唔應該拿!


借頭借路炒職工盲公會的人,good


[隱藏]
乜國泰可以炒人架咩


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]