• 瀏覽: 34,382
  • 回覆: 286
  • 追帖: 1
  • 分享: 12
問答比賽主持要求將「晚上9點45分轉換為24小時制」,答「21點45分」竟被指答錯,原因何在?最近由香港電台主辦的小學校際通識大賽中,有學生以普通話回答上述題目被判錯誤,因而引起熱議。其中一位主持人回



香港電台主辦之「小學校際通識大賽2019」於上周六(13日)播出初賽第2場,分為4個回合,包括通識問答及競技項目等,今次有3間小學代表參賽。

在比賽首個回合《學術必答題》中,3組分別回答12條題目,限時90秒,答對加20分,答錯或棄權不扣分。主持人以廣東話、英語及普通話問問題,當輪到最後的綠組作答時,主持人以廣東話提出以下問題:

問:「請將晚上9點45分轉換為24小時制。」(廣東話)
答:「21點45分」(普通話)
此時綠組另一隊員已面露奇怪表情,似乎深知不妙,果然主持聽罷回答即指:「錯,你要用廣東話作答!」,判綠組答錯,未能得分。藍及紅組於第一回合均答對9條題目,得分280分。綠組則只答中7題,得240分。

主持人:「作答語言必須與問題相同」


其實呢種規矩好有問題又有歧視色彩更可能惹更大爭議!
尤其是若果是問原來不是廣東話或者普通話的答案如外國人名/地名/學術性名稱如化學/醫學 ... 用中文:無論普通話或廣東話都有可能有多個不同譯名, 反之若果用英文多數只有一個答案, 這個規矩不但有歧視成份仲可能引致更多爭議! 港台呢D垃圾應該執係無錯!

新聞來源連結:
https://skypost.ulifestyle.com.hk/article/2328888/學生誤用普通話答題當錯 港台比賽主持:賽例有列明



身為政府機構的港台偏偏扮演分化港人同挑起事端的角色? 


條例係邊?新聞唔見有嘅?
定係主持自己說了算



無撚有錯喎,題目如果要求你用其它語言作答會講明,人地用廣東話問,無叫你用普通話答,唔通我用日文答岩走去D9個主持?


[隱藏]
個比賽有廣東話英文國語題,主持人輪流用三種語言問學生,
個學生啱啱答完國語題自己轉唔番廣東話答,話佢錯有乜問題?



原來又係香港賤台


用咩話問就要用咩話答

[ 本帖最後由 nds.nds28 於 2019-4-18 08:44 PM 編輯 ]



自己柒左
唔怪得主持



唔好乜都政治啦,個靚仔自己白痴能怪誰


[隱藏]
個女主持就真係惦,講野無懶音


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
用咩話問就要用咩話答,除非主持要求特定語言。


香港賤台話你錯就係錯


唔通用英文問問題,用中文答咩
用乜語言問你,你用番乜語言答,好合理



[隱藏]
咁以後用廣東話問選擇題米唔可以用abcd咯,要用甲乙丙丁,回答問題要同發問語言相同。


主題標籤 #香港電台
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]