被引用(19)
如果海外醫生學歷係可認受嘅,呢個方案係一個唔錯嘅方案。


班垃圾醫畜根本不當病人係人, 政府應直接解散醫委會取回所有權力


之前醫護人員不足你地話點解唔請人,宜家增加引入大陸/海外醫生你地又唔制,你地要點先滿意?


以前政府不培訓,今天要輸入醫生,誰的錯?應該缺多少入多少,精英制就差不多!

[ 本帖最後由 向楓 於 2019-4-18 11:35 AM 編輯 ]



梗係考試先公平啦


泛民你地要企硬反對呀!
醫療界係你地票倉,唔好得罪佢地呀



澳門醫院大把大陸醫生, 澳門人有大病跑來香港醫


輸入的醫生只可以在私家醫院做


請內地醫生醫你地班建制派先


做5年就可以免試執業?但都唔代表識哂所有野啦~宜家係醫生醫人,不是普通職業呀!


引入外地 醫生有咩問題?  有資格  合格就得架拉!   咁都玩歧視?  家下想點先   呢頭醫療壓力大  自己又處理吾到  果頭又反對輸入外地醫生!   吾係好明班什麼組織係咩立埸  用咩邏輯!  吾好鳩up  咁多 表明立埸先吹!  以市民利益 為立場    定以班什麼組織利益為立埸先!  下下鳩吹   不付責任!


大陸醫生,王者榮耀


DLLM……垃圾大6洪包依生………………肺能到…………托你醫…………