• 瀏覽: 1,704
  • 回覆: 24
台灣有望出現特朗普?台灣首富、鴻海董事長郭台銘昨天對外首次鬆口有意參選明年總統大選,最快這兩天會決定。郭台銘今天上午到其信仰的板橋慈惠宮參拜,向現場民眾表示,前幾天媽祖託夢給他,要他一定要出來。



郭台銘參拜完後向現場民眾表示,今天他特別來問媽祖,台灣2020選舉很重要,他需要出來嗎?媽祖有向他託夢,認為要給年輕人希望,對兩岸和平要支持,希望台灣社會大家來認真聽媽祖的期待,媽祖也說和平繁榮,台灣以後經濟就好。






佢唔同傻Trump! 因為佢有錢過傻Trump好多...!
佢根本就唔使做總統在台灣的影響力已經大過菜菜子, 選總統有D多餘

新聞來源連結:
http://std.stheadline.com/instant/articles/detail/981634-中國-台版特朗普?+郭台銘:媽祖托夢要我選總統

[ 本帖最後由 烏鴉白色2017 於 2019-4-18 12:07 AM 編輯 ]



媽祖托夢
台灣真係文明過大陸



引用:
原帖由 返工會暈 於 2019-4-18 12:09 AM 發表
媽祖托夢
台灣真係文明過大陸
台灣省人一直都係好迷信



我是資本家,錢我有,我要權.


[隱藏]
有病就請看醫生,有幻覺啊!


同醫生講試下轉藥


粵語片情節?!


香港啲黃絲準備出來集中火力攻擊郭台銘了,等著睇戲吧!


買定花生先


[隱藏]
佢咁大盤生意點會放手,唔好忘記仲要申報財產,做總統唔可以再去大陸.


我估佢搞咁多野係想幫韓國瑜清除國民黨內部勢力和轉移韓國瑜壓力,本身韓國瑜政策對資本家來講非常吸引,佢兩個最近表現非常老友,韓國瑜都好似早就知道佢會出來選,所以我話佢兩個夾埋可能性相當高.



發夢當真P


引用:
原帖由 返工會暈 於 2019-4-18 12:09 AM 發表
媽祖托夢
台灣真係文明過大陸
台灣狗都拜



提示: 違規內容已被屏蔽
網上投票, 郭生暫時遙遙領


[隱藏]
郭台銘就真係有傳統文化啦!用媽祖名義!林鄭呢D就搬上帝出黎!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]