• 瀏覽: 1,056
  • 回覆: 6
每逢假日特別多市民到郊外遊玩,西貢是其中一個郊遊熱點,不少人會於西貢市中心乘搭巴士進入郊區。有網民就拍到其中一輛巴士的情況,上層擠滿乘客,幾乎整條通道都站滿人,「連上層都企滿人,咁樣超載,遲早出事」。

網民Lam今日(7日)在Facebook群組「馬路的事討論區」轉載貼文,表示昨日乘坐九巴94線往黃石碼頭方向期間,由於班次不足沿途不斷有遊客上車坐到黃石碼頭,再回去西貢市中心。由於人太多,貼文稱有人從後門上車,整輛巴士擠滿人,連上層通道和樓梯位置都站滿乘客,「我知司機都好無奈,但咁樣超載,條路又斜又多彎」,擔心會導致意外發生。

有網民認為車長不應該開車,出意外「好大劑」,有人亦認為司機要負上責任,「無得無奈,唔落返嚟咪唔開車」。不過有人就指,「司機打份工,唔開車畀人X到爛」。



以一敵百 出唔出聲都會俾人話

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190407/bkn-20190407162811821-0407_00822_001.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
黑心d講
希望發生一次嚴重車禍警醒呢班乘客



提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
咩?
仲咩司機要危險駕駛呀?
咪以為咁樣係做好心呀!
刁民愚民好白痴㗎,你好心幫忙?
依家爆咗出來,無人保你㗎
以後一於按本子辦事啦!



出左事公司會保你咩🤔分分鐘自己命都無埋
如果西客打同鬧就唔開車啦,打就插水,鬧就即刻心口痛,call白車


你玩我,我玩返你啫



哪哪哪,即係有事巴士司機衰硬啦!巴士司機會俾人告啦!
巴士司機你哋以後知點做啦!無人會保到你架!



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]