• 瀏覽: 60,811
  • 回覆: 391
  • 追帖: 1
  • 分享: 7
+6
睇到啦 !  甄子丹已經咁出名都仲會俾鬼佬睇唔起 !  根本鬼佬尤其係白人係最種族歧視最睇人唔起 !
香港人仲要歧視自己中國人反而甘心做洋奴但人地只當你係奴隸 !  係非常可恥 !  



甄子丹以聯合主席的身份與太太汪詩詩及女兒出席大型慈善晚宴,不過卻發生不愉快事件,事後詩詩在社交網站IG發文表示竟然在港經歷電影《綠簿旅友》中的不公平對待,並以「#中國人不是東亞病夫」作hashtag。詩詩接受電話訪問時仍然氣難平,她直言在晚宴上被外國主辦單位的團隊歧視:「其實之前溝通已經有好多問題,我覺得如果我係外國人,佢哋唔會咁對我。跟住到尋晚我哋入去ballroom已經被質問:『個晚宴未開始,點解你哋會入咗嚟?』但現場好混亂,佢哋又冇人安排同指引我哋。之後有人向我介紹主辦單位嘅大老闆,佢個眼神同態度好差,令我感覺侮辱同不被尊重,佢哋對外國人同韓星完全唔同,態度好好,我覺得根本係歧視中國人,我唔可以接受,所以個晚宴未開始,我哋全家就走咗。咁耐以嚟,我哋從來唔會咁做,但我覺得我係中國人就唔應該坐低,而且我要面對仔女,唔想畀佢哋覺得我哋要接受呢種不公平對待,我坐低就對唔住我嘅仔女。」 



新聞來源連結:

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20190326/bkn-20190326122942376-0326_00862_001.html



有骨氣過西毛多多聲




[ 本帖最後由 marcominnie 於 2019-3-26 09:53 PM 編輯 ]



丹丹係美國大


[隱藏]
丹爺老婆都唔比面


成編野都唔知佢受咩岐視


因為唔夠出名


因為鬼佬冇瀬佢



無計, 香港高尚旅客成日出醜, 
而家全世界見到香港人就憎~ 
你又有乜計吖~~~ 



[隱藏]
引用:
原帖由 canon1984 於 2019-3-26 03:54 PM 發表
因為唔夠出名
基本接待喎, 關出唔出名咩事....



你同我食咗佢,食


習慣晒,你對人禮貌,人地或者對你禮貌
人地對你唔禮貌,無必要留低,必要時打返個波過去



WC會伸脷擺尾


支持


[隱藏]
調轉啲洋奴就好似狗狗🐩, 搖尾乞憐。尤其汪痴瘋


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]