• 瀏覽: 4,189
  • 回覆: 39
+4


https://hk.news.appledaily.com/i ... e/20190325/59409044

政商界轉軚支持特朗普關稅政策(路透社)

美國總統特朗普提出「美國優先」貿易政策,一度引起多方不滿,包括企業高層、盟國政府和兩黨議員,但隨着時間過去,政商界不少人都開始認為,特朗普的對華關稅政策,有助迫使中國改變貿易惡習。

在美國汽車座椅生產商「李爾公司」(Lear Corp)任職管理層的嘉登(Steven Gardon)指,特朗普發動貿易戰,令外界期望中國會改變被國際社會視為不公平的政策,「現在所有議題都被提出來了,國內有更多政治力量支持(特朗普)去處理這些議題,而我不認為你可以半途而廢。現在有政治壓力,長遠地令他們要處理那些問題。」

美方一直指摘中國盜取知識產權、強迫外資公司提供商業秘密換取開放市場,以及斥巨資補貼國企。如中國要回應上述問題,即表示政府要進行大幅度改革。但有分析指,對中方而言,中國國家主席習近平或會認為接受特朗普的制裁,比起改變國家的經濟發展模式更容易,所以即使面對美國的壓力,亦抗拒改革。
但特朗普在中美貿易戰之中寸步不讓,慢慢令他贏得掌聲。共和黨議員布雷迪(Kevin Brady)曾經反對特朗普的政策,不過後來也表示︰「當我們希望中國購買更多美國商品時,我們更需要令中國達到國際標準,包括知識產權、補貼、產能過剩,以及中國其他扭曲世界經濟的政策。」
中國美國商會(American Chamber of Commerce in China)上月一項調查指出,大部份美國公司支持增加或維持對中國商品的關稅,差不多是去年的兩倍。據指美國施加關稅的政策甚至令部份較開明的中國官員和私人企業都支持,希望藉此促進中國改革。
歐盟成員國雖然反對特朗普向多國徵收鋼鋁關稅,但他們亦同時不滿中國的強迫技術轉移和市場限制,指中國涉嫌違返國際貿易慣例,歐盟一名外交官員表示︰「我們反對單方面措施,但沒有人真的會為中國感到難過。整體上我們認為特朗普有他的理據。北京需要明白,沒有改革,整個制度會停止運作。」
路透社

###當初商界盟國都以為Trump係瘋,其實係佢地因貪心中國龐大市場而陪著中國瘋,只有Trump同一班幕僚最清醒!



其實,如果外國客戶要求不高,能夠接受中國標準,係可以不必提供技術轉移的!
例如,中國鍊金純度只能去到95%,如外國客戶可以用99.99%純金的價錢向中國購買,又何必提供技術呢?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
睇樓上嘅嘢,真心覺得你地成日望中國亡國,希望一個國運如日中天嘅大國亡國,果種妄想得嚟又明知絕望嘅期待,真係陰鳩公乜 !


[隱藏]
引用:
原帖由 蘋果轉貼員 於 2019-3-25 10:30 PM 發表


https://hk.news.appledaily.com/international/realtime/article/20190325/59409044

政商界轉軚支持特朗普關稅政策(路透社)

美國總統特朗普提出「美國優先」貿易政策,一度引起多方不滿,包括企業高層、盟國政府和兩黨議員,但隨着時間過去,政商界不少人都開始認為,特朗普的對華關稅政策,有助迫使中國改變貿易惡習。

在美國 ...
冇強迫呢回事, 你們國家可以不做中國生意, 冇人拿把刀威脅你



又係蘋果,美國又要係中國平價工人生產但又唱話工人冇人權、又要中國幫手生產高污染工業又要收洋垃圾但又唱話唔環保,美國人又大買中國貨但有易差又話中國唔公平。


引用:
原帖由 bensonchow 於 2019-3-26 04:52 AM 發表
又係蘋果,美國又要係中國平價工人生產但又唱話工人冇人權、又要中國幫手生產高污染工業又要收洋垃圾但又唱話唔環保,美國人又大買中國貨但有易差又話中國唔公平。 ...
說得正是



睇邊個話事囉,中國可以唔理美國食關稅


購買技術又話唔得,又要開放市場,又將d工業搬晒去其他地方做,咁大陸有乜好處呢?

[ 本帖最後由 小寶人 於 2019-3-26 07:18 AM 編輯 ]



[隱藏]
引用:
原帖由 葉榮添2018 於 2019-3-26 03:48 AM 發表
睇樓上嘅嘢,真心覺得你地成日望中國亡國,希望一個國運如日中天嘅大國亡國,果種妄想得嚟又明知絕望嘅期待,真係陰鳩公乜 !
佢地都白痴。你睇敘利亞 利比亞等一攪變內戰打十幾廿年。佢地以為可以「獨善其身」?!

[ 本帖最後由 denniscwip 於 2019-3-26 06:39 AM 編輯 ]



外國的謊,總有漢奸去圓!


撐蘋果就一定,
不過系撐佢朴街死。



毒果漢奸只會仆街冚家剷


赤共太可惡了。


[隱藏]
算把啦~ 毒果~







鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]