引用:
原帖由 浪裏白條 於 2019-3-22 02:37 PM 發表
支持 習近平國家主席 比較長期地執政。
理由:
1.認同打擊貪污腐敗;
2.認同 德才兼備以德為先 理念;
3. 認同 復興中華;
4. 覺得他是真心幹一些為民的事業;
5. 形象正面;
6. 覺得他有智慧;
7. 福有悠歸。
===========
訓誨某些網友:
--- 政治學概念
-- 介紹國情
-- 介紹香港情況
--推揚乾淨的政治【包括網上論政】
-- 最重 ...
習近平同你冇關係,習近平係得到中國入民解放軍支持,你憑乜嘢訓誨其他網友呢?係一個公眾地方,你接受唔到其他人行為,係你個人嘅問題!!

你聽過成語九牛一毛未啊?

你想教訓人,或者定義某一件事情嘅標準,你需要實力!!

例如你出錢收購香港討論區,你就可以定義香港討論區的,良心,正義,法則,道德!!
如果你只是香港討論區,一個普通的參與者,你冇資格對任何野作出定義,你都冇資格叫其他人尊重你!!

又或者,你學689咁樣,泊到個碼頭,有權貴照住,反對者可以喺討論區講兩句,其他乜都做唔到,這就是現實!!

事實上美國的所謂良心,正義,道德標準,完全係建立在武裝勢力上,正如美國軍人,對佢所謂,恐怖分子,從來都冇用美國標準!
但係對好多中東人來講,恐怖分子,只係一班失去家園,希望以武力抗爭的人!


所謂嘅正義,良心,道德,全部都係建設係武裝勢力上,如果你冇,你只有接受!!

[ 本帖最後由 狂人甲 於 2019-3-23 11:22 AM 編輯 ]



被引用(1)

你說:出錢買下本論壇?
不用買。
你看看,當我列出“拉黑的標準”之後,很多網友就沒有那麼放肆,而一些詭辯言論不敢跟我直接對質,只能酸葡萄地引述 論語 企圖貶損我。