• 瀏覽: 608
  • 回覆: 5
阿叔年輕人犯法有人守尾門放生,啲老嘢就無啦如用假身份證去做看更都要被審判入獄,班年輕人做錯事有權力的人話只要無心就當無事,不需要追究的可能預見

他回應記者提問時特別告誡年輕人要守法律,「唔好亂做嘢,一入獄就會好後悔,千祈唔好做衝動嘅嘢」。

滿頭白髮的郭炳江精神不錯,面露笑容,郭炳江表示這4年時間,自己甚麼情緒都有,好多時是自疚,好多時是失望,又會好掛念家人,「問自己點解搞成咁」,這些情緒都需要克服。他續指,覺得「入面(監獄)係一個掙扎」,日子不易過,但在主耶穌同行之下,最終他亦覺得恩典及平安。

他又說,會拜祭已離世的胞兄郭炳湘,指「佢係我媽咪屋企」。被問到現時最想做的事,郭炳江說「返屋企」,稱訂了點心食。有人提及「有菠蘿包」,郭炳江答「減肥嘞」。

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/郭炳江刑滿出獄 面帶笑容與家人擁抱-013811952.html?fbclid=IwAR0aLGb5i0UfDYQwBMD0VYniKiPJU3mGNI1u9NlxW3ZJS9uy8kPZHHl-Wl0



監躉河童會唔會聽得入耳


弓起出浴了...


咁咪唔可以好似專跪已完所講:令人生變得更精彩?


[隱藏]
年輕人勿衝衝,年紀大就可以


敎你,染金,後生十年....


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]