• 瀏覽: 24,438
  • 回覆: 137
  • 追帖: 1
  • 分享: 3
【08:07】港鐵主席馬時亨見傳媒,聲言會查到水落石出
【06:34】由中環開往荃灣首班車,於清晨6時零6分開出
【04:41】荃灣綫全綫列車服務今早回復正常

港鐵荃灣綫列車相撞意外,工程人員昨晚約11時,已將出軌的頭卡車放迴路軌,列車現時停泊中環站附近側綫,但未被拖回車廠,多名工程人員及工程車,於涉事路段檢查及維修受損路軌及設備。



至凌晨4時許,港鐵表示,涉事列車已全部被移離主行車綫,中環站附近復修工作已完成,荃灣綫來往金鐘站和中環站路段恢復行車,荃灣綫全綫列車服務今早回復正常。



於清晨約6時零6分,首班由中環開往荃灣的列車開出,現場所見約有20多名乘客乘車,包括剛下班乘車回上水的乘客周先生。周先生表示,昨日下班後,需乘港島綫至金鐘站,再落一層至荃灣綫繼續行程,「爭2至3分鐘,唔係爭好遠,而家方便啲啦,唔駛再轉車。」他認為今次相撞意外是個別事件,對港鐵仍有信心。

港鐵主席馬時亨在中環站向傳媒稱,現場軌道環境狹窄,感謝乘客包容和忍讓,希望今日的恢復讓他們都感到滿意。他強調舊系統非常安全,而新系統要經研究,處理所有問題,才讓它運作。



今次事件有調查委員會,供應商會派員參與,預計兩至三個月才能完成調查,而本周五會有初步報告。馬時亨承諾「會查到水落石出」市民可以放心。



他重申,今次列車相撞,與新加坡兩年前相撞的情況不同,當日出事後,有要求供應商提供資訊。昨日供應商代表,已向委會員表示兩個情況不同。





仲叫得出市民放心?咪玩啦馬生 你地咁多問題 查完都唔信會水落石出囉 錯漏百出就會

新聞來源連結:
http://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20190320&s=10829391&a=59388567

[ 本帖最後由 唔睇大台 於 2019-3-20 08:56 AM 編輯 ]



下一句就係我話ok就ok!然後繼續happy hour !好心睇下班下屬一日有幾多個鐘係做嘢,幾多個鐘玩手機,幾多個鐘去咗飲茶,幾多個鐘出咗去唔知去咗邊!食飯錢一個月clain 幾多食飯錢就知出事原因啦!


終於唔駛咁煩返工


馬屎坑前排比人刁得多呀?改曬口既?佢句名言呢?“我話OK就OK”


[隱藏]
香港地鐵嘅效率其實真係好高下
咁大嘅意外
兩日內就搞掂返晒



我話ok就ok啦


港鐵前線員工其實都係抵讚, 都係肯做, 不過管理層就......


good job


垃圾公司


[隱藏]
引用:
原帖由 s-chris 於 2019-3-20 08:47 AM 發表
香港地鐵嘅效率其實真係好高下
咁大嘅意外
兩日內就搞掂返晒
咁係前線工程做個班勁姐,關堆中高層9事咩。
又唔識又唔知,唔知用把口會扯郁部車咩。



城邦 L 唔駛提早出門口啦


引用:
原帖由 chris0080 於 2019-3-20 08:53 AM 發表


咁係前線工程做個班勁姐,關堆中高層9事咩。
又唔識又唔知,唔知用把口會扯郁部車咩。
都要高層識請人
請啱人



引用:
原帖由 牛熊分界線 於 2019-3-20 08:49 AM 發表
港鐵前線員工其實都係抵讚, 都係肯做, 不過管理層就......
做野果班永遠都係前線



6月上任嗰位新主席,驚佢臨時縮沙。


[隱藏]
工程部+消防員辛苦哂


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]