• 瀏覽: 667
  • 回覆: 5
黨,有好多個:民主黨,公民黨,新民黨,台灣有民進黨,國民黨,
中國有共產黨,民主黨,美國有共和黨,民主黨。
咁多黨,要成為愛黨人士,要點做呢?

要係大陸做官,當然要入共產黨,
係香港做官,做議員,就唔使做共產黨員,但要乃共,要擁擠共產黨執政。
要做洋奴,特務,賣港賊,就要愛美國共和黨,民主黨,出位的有蔡英文,香港有金主黎及佢嘅手下共和黨亞太主席Simon兄。
騎牆派就有泛民,堅決乃共,爭做議員,但係鏡頭前,和私底下就愛美國共和黨,民主黨。


還有一班立意做美狗的網絡轉貼員。這一批最想愛美國共和黨,民主黨。
但主人愛唔愛佢就唔知,佢地風兩不改,日以繼夜幫西方主子唱衰中國,唱衰香港,做傳聲筒,馬前卒。精神可嘉,係堅定的愛黨人士。


我都要立志,一係就愛中國共產黨,做個大陸官,一係就乃共,做香港官員,議員。去管治班奴才先得。



睇見班泛民議員宣誓堅決擁護中國共產黨執政,乃共做議員。
轉個頭就搵美爹打小報告,

應該正名為兩面派愛黨(民主黨,共和黨)乃共人士.
建制派班議員就簡單啲叫乃共人士就得。

咁我地呢啲無權無勢就唯有自high話佢地乃共,愛黨。

[ 本帖最後由 lewark 於 2019-3-16 08:48 AM 編輯 ]



加入民建聯,鈔票數唔完


引用:
原帖由 gamesmovies 於 2019-3-16 08:52 AM 發表
加入民建聯,鈔票數唔完
民建聯都無個黨字,

民建議班人真係好多有錢佬,不過唔會無辜辜畀錢你。

想發達就學炒牛熊,好容易,見佢升就買跌,見佢跌就買升。好易發達。



[隱藏]
好簡單,夠無恥就得


引用:
原帖由 dondonTrump 於 2019-3-16 09:02 AM 發表
好簡單,夠無恥就得
原來係咁,
侵侵主子神示範。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]