註冊 登入



打印

[專欄轉載] 新戲抹黑警察 或成最後演出 杜汶澤前景悲觀:我無大陸市場

[隱藏]
引用:
原帖由 lam1252 於 2019-3-16 08:10 發表

只識模仿周星馳攪笑,一D都唔欣賞佢
你唔好侮辱星爺
盜文賊的片真係超垃圾



強烈讉責無恥泛民利用學生佔中  
精選樓盤
如果恨 仲唔一早 乃共咩~ 乃共行為 何其容易,

只需一聲 "我愛國" 就得, 自然 就會有 過億懵柄 相信~
引用:
原帖由 黄老邪 於 2019-3-16 09:07 AM 發表




唔恨?
難聽過粗口!
係冇L得拍,被迫轉營咋!



中國 沒奉行 言論自由, 既然 "愛黨人士"  支持 黨 就 必然 同樣要 支持 這政策
所以 限制 她們 言論自由 就是對她們 立場的 尊重!, 請大家 尊重 她們! 這樣她們才會感到  榮耀!
都係以前七十年代至回歸前好,就算你幾唔妥個政府都唔會有乜影響。依家唔知邊度嚟左批人,一陣又話你乜嘢顏色唔妥你,一陣又話你政治不正確封殺你。心胸狹窄到不得了!愛國係咁既咩!你可以小美國霸權主義,可以小其他國家同老美同流合污,無必要對稍為唔同意見既人就任意攻擊。又話唔去佢代言果度食,又批評人地性取向。學董建華話事解,真係唔夠水平呵。


引用:
原帖由 fb666 於 2019-3-16 07:28 AM 發表

新戲抹黑警察 或成最後演出
杜汶澤前景悲觀:我無大陸市場
2019年03月15日 09:23
https://hkgpao.com/wp-content/uploads/2019/03/0930-1024x536.jpg
撐佔中黃藝人杜汶澤一向仇警,最近更接拍新戲醜化執法者,不過佢都好有自知之明,自言做電影唔受歡迎,更加無大陸市場,所以對自己嘅演員生涯一啲都唔樂觀,仲話呢套可能會係佢最後一 ...
你唔想見可以唔睇 我想睇



[隱藏]
點解仲將 “我無大陸市場”掛在嘴邊?酸?
你仲有條女嘛!飯太硬唔啱你,傷胃呀。
你求神拜佛佢唔好死早過你,攞綜援就唔好喇。



回覆 引用 TOP

比大陸封殺嘅香港藝人,相信而家最搵到食就係佢,其他藝人遭遇大都真係慘不忍睹。


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 殺人花 於 2019-3-16 09:17 AM 發表

都係以前七十年代至回歸前好,就算你幾唔妥個政府都唔會有乜影響。依家唔知邊度嚟左批人,一陣又話你乜嘢顏色唔妥你,一陣又話你政治不正確封殺你。心胸狹窄到不得了!愛國係咁既咩!你可以小美國霸權主義,可以小其他國家同老美同流合污,無必要對稍為唔同意見既人就任意攻擊。又話唔去佢代言果度食,又批評人地性取向。學董建華話事解,真係唔夠水平呵。 ...
你呢個係唔係笑話?個個年代你唔妥政府咁高調多多說話,你轉頭已經連見報既機會都會。有人訪問過六七十年代搞學運反政府既學生,就算坐完出來重新做人,每次返新工唔夠兩星期就有人找佢老闆,跟住佢就會被炒,有d人最後頂唔順搞到要自殺!



人地有軟飯食洗做


回覆 引用 TOP

大快活已冇幫趁九世
一日唔換人
決不幫趁



[隱藏]
盜文賊,疊埋心水食軟飯過埋下半世咁咪算囉,唔好再出嚟莆頭啦!


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 nicencl 於 2019-3-16 09:16 AM 發表

如果恨 仲唔一早 乃共咩~ 乃共行為 何其容易,

只需一聲 "我愛國" 就得, 自然 就會有 過億懵柄 相信~
仲唔一早乃共咩???

早於2014年,
杜匪汶澤 已經北上奶共拍了這套垃圾片啦!
咁L辛苦上去拍片,
唔係為人仔,唔通為興趣咩!

[ 本帖最後由 黄老邪 於 2019-3-16 09:53 AM 編輯 ]



係囉, 咁點解 而家 奶緊共 都被大6 封殺呢?
引用:
原帖由 黄老邪 於 2019-3-16 09:51 AM 發表



仲唔一早乃共咩???
9440914
早於2014年,
杜匪汶澤 已經北上奶共拍了這套垃圾片啦!
咁L辛苦上去拍片,
唔係為人仔,唔通為興趣咩! ...



中國 沒奉行 言論自由, 既然 "愛黨人士"  支持 黨 就 必然 同樣要 支持 這政策
所以 限制 她們 言論自由 就是對她們 立場的 尊重!, 請大家 尊重 她們! 這樣她們才會感到  榮耀!
希望杜生可以願望成真, 成佢貴言啦


- 市場專收叻仔叻女
- 魔術師有魔術倉, 市升就自動有好倉, 市跌就自動有淡倉, 錯方向冇有怕, 魔術倉會自動幫佢補潤補血, 永遠冇得輸
- 中方向係樓主功力高, 錯方向只因大戶mon post, 非戰之罪

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 nicencl 於 2019-3-16 10:01 AM 發表

係囉, 咁點解 而家 奶緊共 都被大6 封殺呢?

囗太臭,係節目度話大陸送錢入佢袋,跪求佢上大陸開工,竟然講得咁自大,完全唔識(尊重)係點解,目中無人,基本上再無合作空間啦,小小事就顯出佢既人格底劣。



[隱藏]
引用:
原帖由 將軍澳燈王 於 2019-3-16 09:31 AM 發表


你呢個係唔係笑話?個個年代你唔妥政府咁高調多多說話,你轉頭已經連見報既機會都會。有人訪問過六七十年代搞學運反政府既學生,就算坐完出來重新做人,每次返新工唔夠兩星期就有人找佢老闆,跟住佢就會被炒,有d人最後頂唔順搞到要自殺! ...
你有冇睇清楚我寫乜?七十年代至今,係暴動之後,政府響社會福利同民生政策方面令到成個社會和諧之後,呢種情況已經唔明顯。如果你喜歡攞六十年代比較我都冇話可說,不之後到回歸三十年社會氣氛的確比依家和諧得多,市民包容力強好多。



 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]






重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。


Copyright©2003- Discuss.com.hk Limited. All Right Reserved.
版權所有,不得轉載。