• 瀏覽: 4,989
  • 回覆: 62
【新增影片】 英國國會周四以412對202票,通過要求押後脫歐至少3個月。

押後脫歐動議由文翠珊政府提出,若脫歐協議下周第三次表決中過關,會向歐盟要求押後脫歐3個月,若協議再遭否決,則會要求長時間押後脫歐。

換言之,英國將向歐盟要求延長《里斯本條約》第50條的期限,將原定本月29日脫歐日期押後。《里斯本條約》是2009年由所有歐盟成員國簽署的法律,第50條規範了成員國退出歐盟的程序,在獲得所有歐盟成員國同意延期之後,英國和歐盟可再次重回談判桌。

較早時議員表決多項修正案,其中前保守黨議員沃拉斯頓(Sarah Wollaston)提出押後脫歐以舉行二次公投,結果以334票對85票被否決。沃拉斯頓上月退黨,加入中間派親歐政治組織「獨立小組」(The Independent Group)。

下議院議長、保守黨議員伯科(John Bercow)批准表決沃拉斯頓的修正案,引起脫歐派議員不滿。

首相文翠珊的脫歐大計本周在國會闖關卻接連受挫,下議院周二否決她的脫歐協議,翌日又反對她無協議硬脫歐的選項,今晨政府提出推遲脫歐的動議獲通過,令文翠珊終可鬆一口氣。






文翠珊終可鬆一口氣~文翠珊真係好堅持喎 呢件事對佢尼講算係一個暫時既好消息啦

新聞來源連結:
https://hk.news.appledaily.com/international/realtime/article/20190315/59370301



如果28個歐盟成員國其中一個反對英國延遲脫歐就好玩咯!


租約期滿, 同屋企人通過將租約押後3個月, 有得諗


小陰蒂國的已完,一路拖,打拉布,又要第二次公投,又想拖多三個月,歐盟會不會拒絕?


[隱藏]
歐盟應該反對押後,傾左咁耐都傾唔掂,3個月可以重新傾d乜?唔使再傾啦,直接踢9小陰蒂出歐盟,扣押佢d資產抵償分手費,加佢關稅,成立歐洲金融中心抗衡小陰蒂的金融地位,在歐洲孤立佢,等佢陰乾。歐盟要醒下,小陰蒂係佢老美契細佬,唔會捍衛歐盟利益,只會分化歐盟團結,應該趁呢個機會,勒死佢老美條針才是上策。


引用:
原帖由 ChanSiuKi1985 於 2019-3-15 11:27 AM 發表
如果28個歐盟成員國其中一個反對英國延遲脫歐就好玩咯!
西班牙一直為直布羅陀吾妥英國,是最有可能反對的國家。



舉行二次公投當然被否決, 佢地想直接取消脫歐~ 取消民主~


又係拖住, 睇下英國經濟唔掂先, 定係其他歐盟國唔掂先.
其實真係幾無賴. 拖到對方唔掂, 加大自己議價本錢, 到時再定啲不平等協議, 迫對方就範.



公投黎把 L 咩


[隱藏]
脫歐,唔脫歐,脫歐,唔脫歐,脫歐,唔脫歐.......冇限loop


當初就吾好咁衝動啦😭吾系歐盟正值經濟行慢波同政治問題,呢舖就吾會忍你玩咁耐。


好簡單啦,歐盟直接否決押後申請就得啦。


再拖一年半載,再黎一次供透,分隔時間就無咁近咁難睇😭


感覺歐盟各國唔會同意啦.
因為英國內部, 就算比多3年佢, 都唔會有個滿意既方案.

唯有比英國硬脫歐啦..



[隱藏]
歐盟要企硬,不可能無止境等英國吧...


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]