「燒雞翼我鍾意食」,唔少香港人都鍾意食雞翼,但又幾多人會介意雞翼嘅大細呢?

近日公務員間瘋傳一張由立法會議員譚文豪(Jeremy)就懲教署預算案開支嘅書面問題,內容提到經常有在囚人士反映,署方派發嘅雞翼大小不一,並建議政府加撥款,令雞翼餐由一份變兩份。據悉,有部分公務員在WhatsApp群組內認為Jeremy小題大做,為咗雞翼就要佢哋做咁多嘢。




Jeremy回覆東網查詢時話,係幫啲非政府機構(NGO)提問,佢哋收到好多在囚人士反映,雞翼大細參差得好緊要,但實際差幾遠就未見過嘞。佢坦言普通人未必好關注雞翼大細,但在囚人士喺監獄中冇乜嘢做,膳食安排就係佢哋生活嘅全部,「加份雞翼要使幾錢啫?」

佢覺得就算政府唔加錢,起碼要正視吓問題,可能係雞翼採購出現問題都唔定,亦有在囚人士反映,可唔可以唔使等大時大節都有「雞髀餐」食添。Jeremy另外亦就在囚人士牙科保健、每月探訪次數、家人見面室大小等向署方提出問題,希望在囚人士知道社會上係有人關注佢哋嘅權益。


囚犯仲要冇得做愛,譚文豪係唔係入去身體力行幫助一下呢

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190314/bkn-20190314132825765-0314_00822_001.html



被引用(34)
譚文豪為佢自己未來爭取饍食,算唔算以權謀私?


使唔使福利與公務員睇齊,仲要有2萬月薪!


又係「泛民」嘅天才議員


你叫 譚文豪借出菊花?不如找全全啦!


攪到坐監仲好過唔犯法坐監咁。


咩人選埋D咁垃圾既已完出黎架~


唔派雞翼未得囉


入去幫下在囚人士出下火啦


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
"內容提到經常有在囚人士反映,署方派發嘅雞翼大小不一,並建議政府加撥款,令雞翼餐由一份變兩份。"

大加落D雞翼都大小不一,請譚議員要求大加落雞翼由一份變兩份。



加啲鮑魚雞翼。


你老板,呢條肥譚點做嘢架?梗係爭取在囚人士每月去頂爺度刷一餐啦,爭取雞翼?真係九唔搭八。


為何他們不奉公守法呢?