引用:
原帖由 南宮老人 於 2019-3-16 05:43 AM 發表

早兩日 FAA 停飛737MAX的理據,而家連美國佬自己都認為有問題 <==請列出美國佬邊段報導承認737MAX有問題??
高學歷人士:你唔好再誤導人啦, 美國根本未承認有問題, 只係兩事件極為相似, 為安全同信心起見, 傻佬總統亦發出緊急禁飛令舒緩各方各國壓力, 停飛調查係一個最好方法.
當地時間3月13日,美國聯邦航空管理局表示,在埃塞航空墜機現場發現的新証據和衛星收集的新數據都顯示 ...
->睇書唔聽書,軟件問題?明顯係感應器問題啦
亞老人家, 今天的我打倒昨天的我.
之前就好肯定感應器問題, 我話你連美國都未查到, 現在呢? 失憶還是老人痴呆?
美國應該找你幫手調茶 (查) 一下先!

[ 本帖最後由 foxchanhk 於 2019-3-16 10:45 AM 編輯 ]



被引用(1)
你而家講乜嘢呀?軟件係邊度出?感應器係邊度出?保養係邊度做呀?你不如攪清楚先好回啦?