引用:
原帖由 一久壤 於 2019-3-15 07:01 PM 發表



邊個話一定要一年半載?香港啲效率講真唔出奇,但獅航單野雷達記錄、通話記錄同黑盒都搵返兼研判左,FAA 又出埋適航指令俾波音。唔好傻啦~~
既然你講到有問題係737MAX系統錯誤, 咁點解獅子出事後仲會發適航證? 俾你段報導又唔睇, 話人地係雞嘢,  初步報告已講咗:
#報告根據找到的黑匣子數據分析出事發前的狀況,但沒有對飛機最終墜落的原因做出確切結論。
#去年11月底,印尼國家交通安全委員會發佈了這起空難的初步調查報告,沒有確定空難原因是客機缺陷或故障造成的,還是獅航方面維護不當或飛行員疏忽以至失誤。
#報告同時說,失事客機先前多次出現技術問題,但獅航沒有完全解決這些問題,並允許飛機繼續飛行;獅航飛行員應熟讀飛機操作說明,並遵循操作流程。
#值得注意是,獅航客機失事前一天更換一隻用於測量迎角數據的傳感器。客機失事那次飛行以及先前三次飛行出現「空速表讀數不可靠」現象。



被引用(1)
「系統有錯誤」呢個結論係埃航出事之後先有,你唔好搞亂成件事的先後邏輯~.~
呢個亦都係早兩日 FAA 停飛737MAX的理據,而家連美國佬自己都認為有問題,你就唔好自己死撐啦~