Facebook周三表示,旗下facebook、Messenger和Instagram社交網站一度「死機」。有香港用家表示凌晨使用facebook時無法登入,在WhatsApp發送不到圖片。死機情況出現逾6小時,仍有用家表示遇到登入或收發訊息問題。有指這次可能是facebook最長一次死機。

根據監察網站Downdetector.com,美國東西岸部份地區、歐洲部份地區及其他地區,於美東時間中午12點(香港時間凌晨12點)出現Facebook多個平台死機情況,facebook的桌面網站和手機應用程式似乎都受影響,有用戶見到facebook發出「待修」訊息。受災地區中,以北美和歐洲災情最嚴重。

有用家在twitter表示facebook局部功能失常甚至無法登入有用家表示發送和接受訊息出問題,亦無法發佈新內容。在印度、南美洲巴拉圭、阿根等地,有用家說在WhatsApp發送訊息時遇到問題。

Facebook香港時間凌晨3時在twitter賬戶表示,正在搶修,但說這次事故並非DDoS(分散式阻斷服務)攻擊所致,卻沒有交代死機原因。

美東時間下午4時45分,受影響平台的服務局部復常,但至香港時間今早7時,仍有用家在Downdetector.com報稱遇到問題。





尋日就google 今日就FB IG WHATSAPP 似乎有啲野喎 怪怪的!

新聞來源連結:
https://hk.news.appledaily.com/international/realtime/article/20190314/59366496



被引用(14)
一定係用華為設備 la


仇中人士一直批評中國自建網路,唔用google, fb
今次就打臉啦~

網路唔止關乎安全,仲有龐大經濟利益
如果唔係中共超前思考,中國邊有阿里爸爸、藤信、華圍,敵滴...
歐洲被美國科網巨頭壟斷,呢家先知柒左,想收重稅踢走美企



似有邪惡續深攪是…………


因為5G中國同美國競爭,被黑客入侵


原來係死機!
今朝早已為畀FB封殺,
留唔到言。



要賴華為光纖有問題,美國梗係要做的野。


哎呀,用唔到,我會死架,我巧經經呀.......





白痴



美國CIA update 新後門過程中失敗


俾人HACK緊


美國佬停服務器拿妳的數據。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我們中國用戶完全不受影響啊!


一定係華唯啦,唔洗諗