引用:
原帖由 ray99hk 於 2019-3-14 06:42 PM 發表




正如泛民講,家庭團聚係基本人權。
咁不如諗下可吾可以規定港女必嫁港男,港男必娶港女,禁止香港人與外籍人士結婚啦!
尼個point幾好,港男娶港囡,唔能夠娶香港以外人仕(包括西人)這才是解決單程証(中港問題)



被引用(1)
反對單程證話要取消單程證果班人,人地都可以大條道理駁9你地
港燦:我係本土港燦,我申請我老婆仔女嚟我家鄉團聚有咩撚嘢問題?,係犯法定係法例唔容許?,全世界又有無國家地區係唔容許本地人至親團聚呢?
港燦老婆:我老公係港燦,我嫁雞隨雞去我老公家鄉同佢一齊唔撚得?,關你咩撚嘢事?
港燦子女:我老豆係港燦,難道我唔撚係港燦?,我去我老豆家鄉同佢一齊唔撚得?,挑你老味

關於呢個單程證問題,都成日講最終都係港燦自己搞出嚟,150個大多都係港燦配偶子女嚟,老婆仔女佔既比例一定係最多
真係想無呢d問題,咪好似唔小人包括我自己所講,一係就修改法例,香港人同非香港人婚姻,唔理係任何國家地區既人,配偶子女一律不得有身份證居留權,港燦只可以同返港燦婚姻先可以有身份證居留權,咁就以後都唔洗嘈