• 瀏覽: 4,892
  • 回覆: 60
  • 分享: 2
+3




近年,移民台灣是不少港人心願,當中尤以物價低的高雄較受歡迎。80後香港女生Miki,一年前嫁給台灣丈夫Ray,婚後即移民台灣高雄。她坦言,移民台灣後的生活質素更高,現時與丈夫在高雄最旺夜市瑞豐夜市,開檔售賣港式檸檬炸雞,日賣逾百份。

Miki與丈夫於澳洲工作假期時認識,婚後移居台灣生活。她在香港曾與友人合夥開設樓上cafe,身兼廚師、咖啡師、飲品沖調、行政等工作,cafe生意爆滿,更開設分店。不過,代價是日日做十多個小時,年中無休,回家倒頭便睡,連見朋友的時間都沒有。

她在香港感到不斷被人追趕的壓力:
在香港,只要你一天不工作,不去想將來,就會被人說廢青,連放個假都像做錯事。我在台灣沒有被要求不停衝衝衝的壓力,得到喘息的空間,可以慢慢想清楚自己到底想做甚麼。
移民高雄後,她下定決心放棄在香港的樓上cafe店,以及這種匆忙的生活,放慢腳步,認真適應在台灣的慢活。

Miki指,香港與台灣兩地的顧客不同,故經營模式也不一樣:
我在香港開Cafe,只要食物外相漂亮,味道OK,就會有人願意花百多元只為了打個卡。但在高雄不同,即使外表好看,但味道普通,都不會有人來買。
雞記香港仔其實已開業兩年,卻非一開始便一帆風順。開業成本包括食材及製作攤車約15萬元台幣(約4萬港元),最初因為選址於不太旺的夜市,最慘淡時的一日,只能賣出8份檸檬雞,不斷蝕錢。

現時攤檔平均每日售出逾百份港式炸雞,以一份炸雞售80台幣(約20港元)來計,一個月營業額最高可達20萬元台幣(約5萬港元),其中食材成半約佔一半。


雖然來到高雄都仍然是手停口停,但Miki認為,在台灣做生意紿終較輕鬆:
在高雄,大家的腳步都放慢,做生意就會輕鬆少少,心態上我不會衝。有時偷懶放假不開舖,都不會很內疚,但在香港一定要賺賺賺,不能放假。


屌妳臭西港女,又想輕鬆又想賺錢,有邊個唔想!

新聞來源連結:
https://topick.hket.com/article/2280151/80後港女高雄賣港式檸檬炸雞 人妻嫁往台灣:這裏創業不用衝

[ 本帖最後由 曹木各 於 2019-3-6 05:50 PM 編輯 ]



每月得五萬點生活呀?


5萬營業額 食材佔一半 扣燈油火蠟人工請問仲有幾多落袋........... 大佬五萬仲要係最多


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
守到1年先講


經常講呢類一兩口子創業經歷,佢可以僅夠你兩餐。亦不人表你可以享受休閒,呢個檔口,亦要用你一整日「勞力」


人妻樣子眞係正


樣子不錯~嫁台仔都不益港人


引用:
原帖由 樓上消失的手背 於 2019-3-6 06:03 PM 發表
樣子不錯~嫁台仔都不益港人
有樓有高潮,好似係



[隱藏]
好心唔好成日標榜到台灣好似天堂啦!
人工低,黑金政治,
除咗台北市其他地方d人質素低,
仲有一堆數唔晒ge問題,
不過黃色廢廢去晒都好,
對香港最大益處!



有腦既人一睇就知 有問題, 5 萬 7 除8 扣, 有幾多錢賺.


最重要係, 就算D 野再好食, 可能都唔會多幾多生意. 


就當有一半係收入. 2萬5 都唔會令佢地生活有幾好. 




不過香港就係咁, 仲有一班傻仔傻女信曬香港D 毒媒講既野. 



引用:
原帖由 出得黎行 於 2019-3-6 06:06 PM 發表

有樓有高潮,好似係
我有樓,可惜老婆差佢好多,杯具



引用:
原帖由 全偉老婆係妓女 於 2019-3-6 05:57 PM 發表

五萬係營業額,扣除成本都唔知有無二萬袋
仲未講係咪兩個人一齊做既呢?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
去到無競爭力嘅地方創業,當然唔使衝喇!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]