• 瀏覽: 11,559
  • 回覆: 246
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
民建聯將於下月舉行的全國兩會,提出24項提案,包括再次建議在廣東省城市建立「香港村」,興建大量、只給香港人居住的房屋,並配備由香港管理的商場、街市和醫院等。

而其他的提案,不少均與粵港澳大灣區有關,包括設立創業平台及「港人港稅」,鼓勵更多香港人到大灣區工作。

- - - - - - - - - -

吸引香港人上大陸工作/生活,大家覺得如何?

新聞來源連結:
https://hk.mobi.yahoo.com/news/民建聯將於兩會提案建-香港村-142039703.html



是建安老村吧。


需要開港貨店,出售香港製的綠水等本土產品


「新香港村」應該優先比「新香港人」前往定居,佢哋會較容易適應內地生活,亦可以作為過渡來香港之前的中轉站。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
正,港人港村


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
係未行香港法律先?


我覺得可行, 是對付香港地產霸權一招, 但最緊要係要有得上FACEBOOK, 撘車過關方便D, 唔好好似福田口岸,二面關要行成十五分鍾, 過一次關半小時, 對老人家十分不便! 一關二檢更好, 總之唔好要老人家行餐死, 真係計埋時間一小時可以由廣洲到香港! 好似深圳灣的關但再要市民行少D就OK了 ,前幾日同老母上去, 行到佢有點氣咳, 關口同撘車地方離太遠, 不利人口老化發展 !


[隱藏]
完全無建設性


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我同意, 等未來香港的公公婆婆有機會自食其力, 低成本創業, 不用在香港日日被食環重兵歁負, 香港就留給那班上等人, 倫敦金偏子, 日日話要打GOFT的假富豪, 日日話領展好的假有錢人住飽去, 我老左要上去用一百萬買六百呎屋住就滿足, 有平價牙醫睇下, 唔洗好似我婆婆因無錢睇香港牙醫, 搞到無哂牙老年食唔到野就得了! 香港巳經不再適合基層住, 等D上等人各位在這裡互爭財產爭餐飽吧!

[ 本帖最後由 羅賤宰 於 2019-2-22 11:36 PM 編輯 ]



啱呀,可以取消每日150個低端人口限額,所有需要團聚的港人全部移去[香港村],一舉兩得,民建聯萬歲。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 index3650 於 2019-2-22 11:22 PM 發表



好提議,但唔使一定只收港人,可以提供俾有港人背景(例如夫婦其中之一是土生港人),但在香港搵唔到地方住的人去住,造成港式港地。最後可能變成景點。 ...
請你上去先,我瞓街都唔會去



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]