• 瀏覽: 23,421
  • 回覆: 122
  • 追帖: 1
  • 分享: 15
家長不時會被仔女的功課考起,有網民分享一條小學生的數學選擇題,題目指哥哥在排隊等候的士,其前面和後面各有5人,等候的士共有多少人。學生答案是11,但結果被指答錯,樓主直言「完全投降了」。題目在網上瘋傳,大部分網民認為學生答案正確,建議樓主「叫老師解釋一下」;另有網民突破盲腸,「其實得1個,佢冇話前後啲人都等緊的士」,惟選擇答案並無1人。

有網民在facebook發帖,求網民幫忙解答一條小學生問題。帖文附有題目問及,哥哥排隊等候的士,他前面有5人,後面也有5人,現等候的士共有多少人?問題可選擇4個答案,包括「A. 5」、「B. 6」、「C. 10」、「D. 11」,學生答了「D」即11人,但被打交叉並要求改正。樓主坦言,「我完全投降了」。







樓主真係唔知答案, 可能係6個因為前面5個上了的士?
樓主都係估估下, 呢D題目令小朋友變怪物


新聞來源:
http://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/1433151/



等的士前後合共有5人加哥哥合共6人,不是前5後5


都未計打佔


6個人,因哥哥其實排隊尾
原因:哥哥排隊尾見前面有5人,轉身望後面,咁本身響佢前面嗰5個人就變為響佢後面



[隱藏]
老師出題目時的而且確是11,但地球在轉,時間在變動,學生現在答的答案應該是:老師的士站在邊,我去睇下先作答。


引用:
原帖由 水底平平婆仔 於 2019-2-15 09:25 AM 發表
等的士前後合共有5人加哥哥合共6人,不是前5後5
你有冇睇條題目?



老師改卷個陣d人上晒車啦
答案係冇晒人



老C係西人


只有前面5人及哥哥等的士,後面5人是路人甲乙丙丁戊,所以答答是B6人


[隱藏]
佢前5后5系唔系等緊的士先,可能系等巴士吧


答案係六個人。
哥哥係雙面人湯渣驊,佢嘅前面即係佢嘅後面。
不過如果個老師係黃絲嘅話會話湯渣驊唔算係人,所以應該係五個。



咁答案係乜呀


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
超級難題


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]