• 瀏覽: 29,150
  • 回覆: 275
  • 追帖: 4
  • 分享: 16
+3
【明報專訊】「灣仔碼頭」品牌創辦人、人稱「水餃王后」臧健和逝世,享年73歲。1970年代帶着兩幼女由山東來港的臧健和,靠一雙巧手,創出具本地特色的北方水餃,1978年起在灣仔碼頭擺檔,至灣仔碼頭水餃成為街知巷聞的品牌,甚至獲美國品牌注資。



「灣仔碼頭」呢個名,真係由細聽到大,真心好敬佩佢,一個女人係碼頭擺檔,發展到有美國品牌注資

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/pns/港聞/article/20190212/s00002/1549908589286/「灣仔碼頭」水餃王后逝世-享年73歲



RIP


獅子山下精神表現。






RIP


[隱藏]
灣仔碼頭食品我就覺得唔啱我口味,可能廣東人食慣廣東雲吞,但亦佩服佢越做越大,大超市都有佢的賣,碰啱時間運氣努力出頭。


有幸以前在灣仔碼頭買的餃子, 真的好吃, 之後大規模生產就.......


又係新移民來港拿着數


RIP
能夠赤手空拳闖出一片天,真心佩服,一路走好



rip


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
RIP


極多添加 食死人


咁後生就……R.I.P.
搏時一定崖得好辛苦。



香港原本就係奮鬥地,點知今日變成保障避難所,成班官員,議員知障的!


[隱藏]
引用:
原帖由 cannabisbaby 於 2019-2-12 10:16 AM 發表
想問下d盲反毒L呢d係咪新移民? 係抵壘政策偷渡落嚟 唔係土生土長喎,仲要賺香港人錢賺到發晒達喎!!仲唔快d去人地間公司光復?

姐姐一路好走…rip ...
人地自力更新,白手興家,唔係做伸手黨



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]