• 瀏覽: 6,631
  • 回覆: 74
  • 分享: 4
+2
第23屆「渣打香港馬拉松」將於下周日(17日)舉行,惟賽事舉行前卻爆出「截龍」風波,惹來部分報名跑手不滿。有「半馬拉松挑



第23屆「渣打香港馬拉松」將於下周日(17日)舉行,惟賽事舉行前卻爆出「截龍」風波,惹來部分報名跑手不滿。有「半馬拉松挑戰組」參加者指遭針對,不滿香港業餘田徑總會(田總)作出「新增分段截跑點」安排,令該組別參賽者的比賽時限較半馬其他兩組別少35分鐘。多名跑手在渣馬的Facebook專頁留言,怒轟大會安排不公,要求「轉組」或「回水」。
渣馬大會則在專頁回覆,形容加設半馬挑戰組分段截跑時間的安排是個「好難作出嘅決定」,並向相關跑手「講聲唔好意思,希望大家明白同體諒」;大會又解釋有關安排主要為了符合國際田聯(IAAF)金級道路的要求,確保賽道上無其他跑手在馬拉松精英跑手之前,而有機會影響其表現。若不作此安排,就有需要減少半馬總參賽名額,令希望參加的跑手失望,所以在平衡各方面需要之下,作出今次「分段截跑時間」安排。


本土杰青係要[行]馬拉松, 唔係[跑]馬拉松, 仲要成班人一邊慢行一邊打卡自拍, 阻住真材實料的馬拉松精英跑手.

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190211/bkn-20190211114036781-0211_00822_001.html



提示: 違規內容已被屏蔽
支持渣馬回水  


一路行一路打咭唔得咩,跑得快,一陣死鬼左係咪有得賠先?


[隱藏]
收哂錢先改條款


引用:
原帖由 Kahim 於 2019-2-11 06:07 PM 發表
一路行一路打咭唔得咩,跑得快,一陣死鬼左係咪有得賠先?
參賽費已包保險.



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
如果今次又有杰青跑跑下碌地死咗, 家屬一定指責舉辦賽事的田總更改規則, 要求賠償.


田總一定要所有參賽的杰青重新簽署確認書, 以防有杰青跑跑下瓜咗, 家屬必定指責田總更改規則令跑手加速跑步而心臟病發死亡.


[隱藏]
田總可以要求參賽者攞號碼布時簽份聲明接受新時間安排,唔簽就退錢。


個個去晨運散步……


引用:
原帖由 hkspirit 於 2019-2-11 06:01 PM 發表
呢班黃絲佔路撚跑得慢就唔好報挑戰組啦,唔知醜
阻路者,小爆佢!



引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2019-2-11 06:20 PM 發表
如果今次又有杰青跑跑下碌地死咗, 家屬一定指責舉辦賽事的田總更改規則, 要求賠償.
我諗係同e單野有關,檢查下有無人跑得太辛苦,係就叫你返歸,瓜起上黎係屋企瓜都係愛你遮



賽會做得啱喎!唔好畀啲自私仆街掛住打卡霸住條路。


[隱藏]
半馬設時限, 好有壓迫性挑戰性及推動力... 跑手要捉緊時間去完成了...


主題標籤 #海關
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]