• 瀏覽: 1,110
  • 回覆: 14
葉劉提私人草案 倡設領展商場街市租務管制空置稅

立法會議員葉劉淑儀及麥美娟將提出私人草案,規管領展商場及街市的租金。  新民黨議員葉劉淑儀指,領展的前身領匯2005年上市至今,零售店舖租金升幅高於同期私人物業約一倍,部分店舖更被改建為老人院,甚至國際學校,認為違反政府當年提出公共房屋商舖為市民提供可負擔生活配套的宗旨。  她與工聯會的麥美娟將提出私人草案,修改《房屋條例》,增加房委會法定權力,禁止領展等相關物業不合理地提高租金,而商戶亦要有續租優先權。
終于有人出聲.香港有救啦

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/ins/港聞/article/20190210/s00001/1549777015142/葉劉提私人草案-倡設領展商場街市租務管制空置稅



私人草案,有鬼用咩


政府發小販牌啦!!!!
建多些政府街市,或者街市不要再被人壟斷了來租上租



大致完成資產重組


[隱藏]
引用:
原帖由 明日野性的老闆 於 2019-2-11 12:46 AM 發表
大致完成資產重組
公司已出售某些民生商場



起老人院都算德政


領會大股東係應國基金?


有啲商場已經係租金共享, 會將所有稅項同租務擺埋一齊, 即係嗰個單位租唔出,其他單位要夾錢租佢, 直至個單位租出為止。
奸商永遠係走快政府一步, 係啲小市民小商戶先至死死氣畀政府烚到。



閱。


[隱藏]
領展趕絕商戶, 商場變哂藥房和優品360呢D以水貨客為主的商店, 奇怪唔見反水貨客的人去領展抗議!
葉劉咁做無用, 要增加多些墟市多店鋪競爭, 同埋禁止領展逼小商戶出錢裝修先租的條款, 咁先可以減輕小商戶成本!

[ 本帖最後由 羅賤宰 於 2019-2-16 09:16 PM 編輯 ]



雖云現在租金高昂,但倘若政府實施租務管制及空置稅,會不會造成干擾市場運作的問題呢?


引用:
原帖由 ichthys2 於 2019-2-16 09:10 PM 發表
雖云現在租金高昂,但倘若政府實施租務管制及空置稅,會不會造成干擾市場運作的問題呢?
市場失衡就需要政府平衡,否則要政府做乜?直接商人治港得啦。



正苦收返好過


引用:
原帖由 101708858 於 2019-4-9 18:05 發表



市場失衡就需要政府平衡,否則要政府做乜?直接商人治港得啦。
領展係私人企業,點解只管領展不管其他私企

要管就要一齊管



[隱藏]
引用:
原帖由 大添二 於 2019-4-9 18:06 發表
正苦收返好過
領展開價5000一股政府係咪都要?



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]