正值農曆新年,相信不論是小朋友,還是打工仔,都會收到不少利是。然而,有網民今日在網上發文,不滿至至今仍然收到20蚊利是,更直指派20蚊利是的人是「發神經」,引來大批網民抨擊。有網民下午在Facebook群組「巴打絲打 Facebook Club」發文,並指「點解啲人去到201...



「點解啲人去到2019年20蚊利是都可以俾得出手?佢哋到底有無羞恥心」。他又指,自己於20年前已收到20蚊利是,並指「啲樓都升咗幾倍啦,廿年後又係20蚊一封」,更斥派20蚊利是的人是「發神經」。


嫌少就米要, 20年前都已經問人攞利是咁大個人問人攞利是又有無羞恥心?

新聞來源連結:
http://std.stheadline.com/instant/articles/detail/929251-香港-維港會:網民鬧爆派20蚊利是「發神經」惹爭議



被引用(30)
本土特色:唔派錢或者派得少又或者派到要好多要求嘅話,派錢果條友都係「發神經」。


乞兒都要加價,硬嘢咪比。


嫌人派廿蚊利是少又真係好無品!
上網唱就無品中再無品!起呢條友底啦



做乜做乞衣去攞錢??利士係意頭嘢,唔鐘意咪撚攞


咪係,俾$20喎,應該放張恭喜發財呀!


新年派利是🧧變左老馮仲要嫌少、問下自己憑咩收人利是先啦


派冥通咪夠大額囉


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
嫌小就回水,巴春閉!!! 


廿年前收
現在應該派
SB自己又派多少呢



Exactly !

唔要就算
可以慳返 20 蚊添 ...



佢一定沒有賣身,所以收20