• 瀏覽: 14,309
  • 回覆: 138
  • 追帖: 3
  • 分享: 4
+2
話說西九文化區管理局表演藝總監方美昂(Alison Friedman)到立會匯報。她是美國人,旅居中國多年,中文水平不錯。發言中,她先以廣東話說了幾句,並有彬彬有禮地自言自己的廣東話水平屬「半桶水」,故改用普通話發言,即時流利多了。豈料方美昂匯報完畢後,「毛婆」毛孟靜突然發晒爛渣,用英語批評對方沒必要使用普通話,「這裡是香港」,「我們傾向使用英文,然後是廣東話」(We stick to… tend to at least, tend to English, and then Cantonese.),顯然貶完普通話後,還要把英文置於中文之上。聽罷毛婆大發謬論,會議主席林健鋒、委員周浩鼎紛紛出言指正,並重申兩文三語的重要性,以免毛婆的高智能發言予人錯誤觀感。



癡卵線,唔通要人好似妳咁操英語鬧人先至得啊?英文有咩咁高級?中國人唔用中文學妳唔三唔四扮蟹講英文?簡直荒謬至極!
https://hkgpao.com/articles/250925



不准說普通話 ....
反共除外  



毛婆正一冚家剷!


人渣


[隱藏]
shut the fxxk up bitch
拿用英文得未呀



香港人 tend to English FUXK
毛婆有無講?



自己唔識普通話就唔準講,毛婆你好民主呀
台灣人同你交流講普通話,你無制止台灣人嗎?



醒未呀,宜家2019呀毛婆,仲係97前咩


你英文唔通叻過個鬼佬 我估你連普通話都沒鬼佬講得好  自己攞假黎調


[隱藏]
噉都有位入,真系好嘢,今晚加骨頭


毛婆原來口講自由,但係就限制人地自由,真係講一套做一套,知唔知咩係人權自由?


呢個老女人,宜家肯發緊夢頂,普通話係中文裡地位係高廣東話好多,人地外國人學中文都係以普通話為先,自然係講普通話,發咩人爛渣?佢以為自己係邊個?23條快d立法消滅呢班害群之馬吧


一件噉嘅人形垃圾,都可以做議員。冇眼睇。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
連美國人嘅普通話都流利過毛婆⋯⋯又難怪佢發爛渣


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]