• 瀏覽: 51,786
  • 回覆: 391
  • 追帖: 3
  • 分享: 21
+4
外出慶祝生日,不少人會帶蛋糕到餐廳,並向餐廳繳付切餅費。惟近日有港男就嫌餐廳不能提供杧果甜品,自備蛋糕卻被索取昂貴的切餅費,怒斥︰「依家係你無choices喎」。



該港男在社交網站發貼指,當日希望為朋友慶祝生日,而「壽星」喜歡食杧果,遂預約大角咀一間西餐廳︰「我早一日問定有咩dessert(甜品),電話中佢話得一款或兩款。咁壽星鍾意食杧果,會唔會另外有杧果做嘅甜品?無」。

他考慮自己帶蛋糕,惟餐廳告知將收取100港元切餅費,他怒斥︰「如果佢有好多甜品畀我揀,而我都死要帶蛋糕,咁我係有唔啱嘅,而我好少會咁唔通氣…但電話度佢話得1定2款甜品」。

他又批評餐廳巧立名目賺錢︰「大佬,佢收得一舊水切餅,一係佢切到出神入化,一係佢就有原本畀天神食嘅,不過依家唔小心跌咗落凡間嘅驚天地泣鬼神甜品唔想我錯過」、「100蚊?我知大家價值觀可以好唔同,但呢個數目唔合理」。

不少網民都覺得港男小題大做:「、「餐廳服務費係咪唔使人服務就唔使收」、「你朋友如果鍾意打邊爐,咁咪直頭帶罐石油氣入去」。

貼文在網絡瘋傳,網民一面倒批評該港男做法,最終該港男刪去貼文及其Facebook帳號。


人哋打開門口做生意,你自帶餅去切,阻人做生意、明買明賣,唔想畀咪去第二間囉



新聞來源連結:

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190115/bkn-20190115073053899-0115_00822_001.html



切餅費係個名

人地供應刀叉碟都要洗架,要錢架



反而大陸冇呢D如的士行李費的不合理收費


生日何必咁計較,攪到自己都唔開心。


[隱藏]
好多人帶工課丶書去餐廳當自修室,坐足幾個鐘都係咁,都唔會另收費


自帶食物入餐廳,很多已經唔得,
切蛋糕前應該問一問切餅是否收費,
收幾多,就算是開酒都有開瓶費,
常識吧!



去半島office shop, 冇魚肉燒賣/牛什..........自己帶入去食冇問題??


引用:
原帖由 希夷 於 2019-1-15 08:52 AM 發表
自帶食物入餐廳,很多已經唔得,
切蛋糕前應該問一問切餅是否收費,
收幾多,就算是開酒都有開瓶費,
常識吧!
香港人就係cheap



根本問題就是港男窮,又要係朋友面前威,完。


[隱藏]
常理上,切蛋糕慶祝之類,
餐廳應該要知會客人要收切餅費,
客人就會考慮。



加埋服務費110蚊當畀封利是人
其實都無咩好投訴



就算去公園自帶食物或飲品,水都計,
公園有小食亭,亭主有權收取你費用。
不過依家有無改條例就唔知。



呢d仆街乜乜都投訴
人家有話你知要收錢㗎



好多餐廳Cheap 到如老麥都唔比帶外來食物啦,人地比你拎件蛋糕入去都係想比你地開心下,比少少錢都好合理,度縮到咁響公園慶祝算吧啦


[隱藏]
$100 ........
仲以為至少4位數字



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]