• 瀏覽: 5,109
  • 回覆: 80
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
波蘭當局逮捕華為在當地的中國籍高層王偉晶及另一名波蘭人,指兩人涉參與間諜活動。華為周六(12日)宣布解僱王偉晶,稱他「因個人原因涉嫌違反波蘭法律而被逮捕調查」,事件「對華為的全球聲譽造成了不良影響」。






即係承認佐有做間諜,用完即棄!

新聞來源連結:
https://m.mingpao.com/ins/兩岸/article/20190112/s00004/1547302650490/【波蘭拘捕華為高管】華為解僱王偉晶-指個人原因違法影響公司聲譽



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
波蘭都未審未定罪,反而華為第一時間走出來指控佢違法,好奇怪!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 cannabisbaby 於 2019-1-13 10:39 AM 發表
佢係大佬?講都無人信啦!一隻卒仔來
佢係華為嘅區域銷售總監



這個有點奇怪⋯⋯ 🤔 華為怎麼確定知道佢違法的呢? 🙄
居然第一時間割蓆丶這個不太合理及尋常 ………… 🤔🙄



一定係為利益,工作手法有問題。


心寒


華為加拿大那個老外員工都辭左職唔敢再撈啦!看來華為如果要同所有間諜員工撇清關係就起碼要炒一半以上員工先得!

另外,華為聲明佢絕對不會替中國做間諜係冇講錯!因為中國人民絕對冇要求華為做間諜,華為只係替大陸共狗黨做間諜罷了!又是一個國家和共狗黨都分不清楚的垃圾聲明!



[隱藏]
為美國工作的間諜?


劃清界線


馬上割席,肥平手法
家人在中國,只能為國捐軀



引用:
原帖由 WPGLY 於 2019-1-13 10:30 AM 發表
波蘭都未審未定罪,反而華為第一時間走出來指控佢違法,好奇怪!
華為身有屎,不打自招



極有可能中國丶華為方面已經知道丶
孟晚舟的手提電腦已經被打開丶
所以有不少證據已經落在美國手中丶
所以才馬上決定(割蓆)丶方為上策⋯⋯ 🙄

如果這個推斷無錯丶將會有更多為華海外高層員工會被拉被鎖定 ……… 🤔



[隱藏]
引用:
原帖由 @小乂風@ 於 2019-1-13 10:25 AM 發表
作為中國人要為國家犧牲!
孟晚舟一樣要犧牲



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]