• 瀏覽: 3,476
  • 回覆: 41
  • 分享: 2
+2
近年香港野豬為患,漁護署正考慮「重開殺戒」安排人道毀滅野豬。大埔區議會漁農工商、旅遊及文娛康體委員會今(11日)開會討論



近年香港野豬為患,漁護署正考慮「重開殺戒」安排人道毀滅野豬。大埔區議會漁農工商、旅遊及文娛康體委員會今(11日)開會討論野豬滋擾問題,不少區議員追問有關昨日(10日)有行政會議成員兼立法會議員建議引入野豬天敵一事,惟漁護署指風險較大,暫不考慮。另有多名區議員問及該署現時在甚麼情況下會人道毀滅野豬。

區議員劉志成引述漁護署消息指,該署負責處理野豬滋擾的職員僅6人,人手極不足,又稱不少市民向他反映深受野豬滋擾,「要兜路行,女士驚到震!」他續稱野豬常搗亂、翻摷垃圾桶,引起交通及衞生問題,促當局正視問題。區議員鄧銘泰則認為漁護署一直沒有全港野豬數量統計,較難控制野豬生長,要求該署落手統計。

漁護署高級濕地及動物護理主任張家盛表示,成年野豬天敵是獅子和老虎等兇猛動物,疾病亦是其中之一,故引入野豬天敵風險太高,署方暫不考慮,又指香港地方太細,加上技術有限,難以圈養或設區安置野豬。張又稱當署方發現野豬具攻擊性,例如經常發現行人若走近時,野豬會衝過來,或其豬毛豎起等「攻擊的前奏」,便會進行人道處理,但現時未有一宗個案。

他指該署2018年年初推行避孕及搬遷先導計劃,至去年底共捕捉了130隻野豬,為其中48隻做避孕、6隻絕育。他承認現時要執法檢控市民餵飼野豬時較困難,不排除可修例取消「禁餵區」制度,但實施上有難度,現正循在餵飼黑點安裝攝錄機的方向,打擊非法餵飼,亦已計劃修改垃圾桶設計,防止野豬胡亂覓食。


真係好奇怪,會有咁嘅論調,引入天敵嚟對付野豬,咁天敵係獅子老虎,咁又搵咩嚟對付佢?
呢個論調令我諗起九品芝麻官嘅包龍星,捉到豹頭時,包不同放啲老鼠落去咬豹頭,包龍星話唔怕,我同你放啲毒蛇入去食晒啲老鼠佢一樣。

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190111/bkn-20190111104726267-0111_00822_001.html



「曾經滄海難為水,除卻巫山不是雲....」  「你在我生命中的出現,足夠我回味一生...」






燒晒啲野豬嚟食啦!


引入東北虎,孟加拉虎丫笨
包野豬,馬騮,3個月內絕跡



狼,豹都可


[隱藏]
正仆街又連野豬都唔放過


天敵?哈哈哈


引入天敵就係強國人!
好快會做晒臘味!



以前港英時代都有定期射殺野豬,現在弱勢政府就怕咗班動物L,唔敢咁做!


野豬守臘隊,大開殺戒


[隱藏]
個個捉錯用神!野豬天敵係鬼獅子老虎!野豬興群居,獅虎都未必敢郁佢地!野豬天敵其實係鍾意食野味既祖國同胞,香港肯引入,保證野豬好快絕種,不過要引入要先定好條件..................唔准食馬騮同其他受保護動,如果唔係,情況可能比引入獅子老虎仲要差!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
見到野豬啲人反應真係兩極,有「要兜路行,女士驚到震!」,我次次見到野豬都有好多人近距離哄埋去影相!


引用:
有行政會議成員兼立法會議員建議引入野豬天敵
邊個人頭豬腦垃圾會議員講的?



引入非洲豬瘟丫笨


[隱藏]
這好簡單姐用獵殺為主殺一隻豬收幾多錢仲好過啦


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]