引用:
原帖由 陳嘉滿 於 2019-1-11 04:57 AM 發表
果班人一見中共官員都有外國護照,就上身話口裡說不身體最誠實,跟住自己都走去攞本外國護照,呢種咪就係奴才諗嘢嘅方法囉。

人地在官場打滾,就話權宜之計要本外國護照穩陣少少,唔好唔記得大陸有死刑。事實喺人地的確有迫切需要,你地班香港人少少野就話生於亂世,生活好地地又學人攞外國護照,話中共官員都攞喇。我就得啖笑喇,成班小朋友嚟 ...
同埋另一個疑惑的是🤔如果由人工智能管理我們這個世界🙂會不會真是一個絕對公平的世界🤔



被引用(1)
世界邊有絕對公平。如果ai被編程要負責絕對公平。咁導致個結果係人工智能會計算出個結果,殺曬人類就得。

因為我地尼個物種係自然界一個異類。你見到獅子老虎 老鼠都好,係有好多種。馬都係,斑馬同馬生個後代係無法正常生再下一代。咁證明馬同斑馬就係兩種
咁黃種人同白人點解佢地後代又可以正常有下一代? 因為係基因學,我地都係同種。

咁其實有無其他人種?
有,但係通通俾我地尼個物種(人類科智人種)殺曬!
我地尼個物種係自然界最恐怖同最血腥物種。我地祖先去到美洲,消滅左美洲五分之四物種。

咁樣個種類,點會有公平。人工智能點管理咁血腥殘酷個物種