• 瀏覽: 670
  • 回覆: 1
香港特式畸形政策.
賺香港人錢的行業受政府保養: 怕佢哋賺得唔夠多. 不准輸入外勞搶佢地的飯碗. 不和大學協調好增加相關學位.
賺外匯的行業政府不敢幹預: 生怕干預了商家撤資. 應商家要求准許輸入專才搶佢地的飯碗. 由得打工仔被刻薄. 人工低香港人都唔想做.

賺外匯的行業本來應該要受政府重視的. 不然香港靠咩嘢生存. 但係香港畸形政策, 令到香港人越來越不喜歡選擇賺外匯的行業. 惡性遁環, 賺外匯的行業會越做越差. 最後, 香港就係只剩割地賣樓俾人來維持生計. 香港唔靠樓市的話, 夠竟賺唔賺到錢? 香港人係咪等死?



香港政府、商家甚至想實行九品中正制,所謂九儒十丐,打壓大學生的社會地位。甚至有笑貧不笑娼的言論,錢比學識更重要,正當高尚西方國家鼓勵讀書,讀大學,擁有自由意志為高尚明志,我們反應跟隨大佬唸法,只需要懂工作,不要有意志的人,鼓勵請文憑好過請大學生的歪理。

[ 本帖最後由 十二子 於 2019-1-9 07:50 AM 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]