提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
被引用(28)
大陸人學歷degree以下跟本唔應該比佢申請嚟香港,政府每批一間公屋起碼一年貼10萬租金差額比佢吔,對香港gdp肯定係負數!

剛才搭車隔離位大媽開著手機喇叭播大媽舞曲,完全無理隔離乘客感受,你話佢!佢仲大聲過你問關你咩事,再嗌落去我驚自己變YouTube主角。點解香港咁多垃圾大陸大媽!




人哋有關係大把世伯介紹大把生意。

講完



咁你返工係乜目的?另一間公司高薪請你走唔走?你身邊所有朋友係咪全部可以交心?夠鐘温書啦,快去温書,世途險惡,做人唔係咁簡單淨係睇人出生地,俾人食左你都唔知香港人


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
因為他們是真正的人才; 語言能力方面香港人完全沒法比.


點樣拉低工資?
香港唔係有最低工資咩?
無身份證係唔可以係香港工作㗎!
你唔係唔知呀。
至於高學歷職業係公平競爭,唔夠人爭係你唔及人哋啫。

[ 本帖最後由 mart1212 於 2019-1-8 07:49 PM 編輯 ]



其實香港人已經回歸中國廿年有多,已經係大陸人了,攞住張大陸特區身分證就當自己係外國人?


因為佢哋生你出黎,供水供糧


你講既我吾完全同意,至少我見娶大陸人個D朋友都無任何你想講的。


樓主你過咗鐘冇食藥~!
快D食番!Get well soon



好心你吹少d水啦, 成日開d無聊po , 成日大陸人, 大陸人, 你係新界原居民? 如果唔係的話, 你咪又係大陸人後代, 物以類聚, 你咁樣質素, 自然撞到d低質大陸人啦, 香港有你呢種人, 拉低晒我地d總平均質素


因為大陸有office, 香港做生意主要靠大陸市場!睇吓香港票房同大陸比就明!香港已死了多年,只有大陸才提供生意!


都唔明你祖先系咩人?生左件漢奸,仲要咁眼紅