• 瀏覽: 13,716
  • 回覆: 1
  • 分享: 5
比加密貨幣更精密的榴槤樹投資局


朋友傳來一個近期流行、設計高明的投資局。我聽完拍掌叫好,能夠這樣度條橋去cap錢,把榴槤樹證券化,背後精密程度比那些加密貨幣騙局好多多聲。


利益申報我不是榴槤愛好者,也不懂榴槤產業運作,只講背後的金融原理,當係一個學術研究。

首先投資局要有一班客推銷,對像就是一班榴槤終極愛好者或投機者。榴槤終極愛好者對榴槤品種都有研究,甚麼馬來西亞貓山王之類,能夠花時間栽種品味,提高自己對食嘅要求,通常都有點閒錢。



一班榴槤友在榴槤局上品嘗榴槤,齒頰留香,食得滋味,然後冷不防有條友向你推銷「有投資價值」的榴槤樹,通常都會落搭的,那是出於榴槤友對榴槤先入為主的偏愛。香港的氣候土壤唔適合種榴槤樹,所以榴槤樹一定是海外的,是但吧,就大灣區或馬來西亞吧。所以,一班榴槤友就被推銷買海外的榴槤樹了。



投資品要講回報,講yield,當榴槤樹被包裝成投資品,都離不開這個法則。加密貨幣挖礦大致分兩種,一種是買算力合約,即係你好像以前封建制度「佃農」般買一個回報分成權,挖機擁有權不屬於你,性質上似年金,然後推銷員收你管理費和營運費之類;另一種是買斷挖機和算力,乾手淨腳。榴槤樹投資品的設計都大同小異,技術上你可以買斷一棵樹回家的,但基於香港的氣候和唔知點樣處理,通常都無人會買斷一棵樹回家自己種。(大佬啊,買完棵樹返嚟邊度種先?就算好鐘意榴槤都唔會痴線到咁)

所以,榴槤友會選擇向中介買一個榴槤證券,本質上就係海外榴槤樹的擁有權,然後合約講明中介負責管理,將榴槤嘅果實摘落嚟賣出去之類。

榴槤都有旺季淡季,回報除咗講錢之外,賣不出去的榴槤會送給你,當然空運榴槤是有成本,這兒中介當然要收多你一筆。於榴槤友眼中,即使榴槤賣不出去,佢哋都唔會太介意,因為佢哋覺得自己種樹自己食,呢啲都係出於對榴槤先入為主嘅偏愛,所以最後回報冇錢剩、得榴槤,佢哋都係會落搭。

這班榴槤樹中介很聰明,捉到榴槤友的心理盲點,他們不是追求金錢上的yield,而是可以食榴槤心理上的yield。而且海外投資往往有先天上嘅麻煩,呢一點佢哋都捉得到,所以可以巧立很多名目去收服務費、管理費、顧問費。

如果唔想成個投資局睇起上嚟好似龐氏騙局,中介尚有一絲人性的話,可以安排帶一班投資者去果園「參觀」一下。否則那些榴槤樹是否真實存在,都已經不太重要了。

90年代已有投資駝鳥騙局,似是而非,本來駝鳥蛋,駝鳥肉(味似牛肉)都為市場接受,惜都係局中局,全是資不抵債公司,所以隔山買牛,90%出事,如係筍嘢,一早已被當地官勾結,買Q哂啦,點會蓋街外人?種菌如是,雷曼迷債如是,挖幣機如是,我相信大灣區亦如是,真係咁筍,紅二代,官二代已買哂,點會益香港人,相反佢地將人民幣匯出,買香港物業,最穩妥的投資,都是買物業收租,買磚頭股次之,其他90%都係呃人,宜家D騙徒真係好似便利店, 總有一個喺左緊!純分享,明就明,唔明就算啦!

新聞來源連結:

http://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20190105&s=7015342&a=59107998



「本土」騙子,無處不在。
引用:
原帖由 jfavejfave 於 2019-1-6 09:30 AM 發表
比加密貨幣更精密的榴槤樹投資局
9186831

朋友傳來一個近期流行、設計高明的投資局。我聽完拍掌叫好,能夠這樣度條橋去cap錢,把榴槤樹證券化,背後精密程度比那些加密貨幣騙局好多多聲。


利益申報我不是榴槤愛好者,也不懂榴槤產業運作,只講背後的金融原理,當係一個學術研究。

首先投資局要有一班客推銷,對像就是一班榴槤終極愛好者或投機者。榴槤終極愛好者對榴槤品種都有研究,甚麼馬來西亞貓山王之 ...



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]