• 瀏覽: 670
  • 回覆: 1
  • 追帖: 1
乘搭交通工具時要遵守規矩是常識。日前有巴士乘客目擊一名大媽從「中門」衝上已滿載的巴士,又大聲批評巴士車長「唔開前門畀佢上車」,結果遭車上乘客齊齊聲討,最終大媽在群眾壓力下,走到前門再上車,目擊者認為「呢啲野蠻行為真係要譴責。」

事發昨日(4日)上午約9時,乘客Kaeru Kaeru在往荃灣西方向的43x巴士上,目擊一名帶有口音大媽在巴士中門上車,同時「大大聲反指司機唔開前門,唔畀佢上車。」不少乘客看不過眼,聲討大媽「唔守規矩、唔入錢、攪亂秩序。」結果大媽在眾人壓力下,在下一站落車,再到前門上車,目擊者指「有冇入錢就要問司機喇!」

發文者解釋,當時車廂已滿客,「司機唔開前門畀人上車很正常。」目擊者又形容,大媽由中門上車已理虧,「仲惡人先告狀話係司機唔開前門畀佢上車」,強調「香港講秩序,要排隊㗎!」有網民留言,認為「愈多新移民,愈多類似事件發生!」更有人指涉事大媽「擺明就想唔畀錢。」



如果主角係南亞佬 肯定成車冇人敢出聲 咁勇武

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190105/bkn-20190105120953549-0105_00822_001.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]