引用:
原帖由 wai177 於 2019-1-8 06:08 PM 發表
美國太空總署係有澄清過個d質疑。
網上都有得睇番。

認為登月無益於民生 ,美國人就無再登月喇。
一次登月要花好多錢的,同埋太空競賽基本上已完勝蘇聯,六次登月後九成九之前設下參任務已完成,所以 NASA 情願把資金用在其他科研上,例如金星和火星探測、外太陽系探測 (即是旅行者 1 和 2 等),近地就有太空實驗室計畫;而 NASA 重點是把目光回到地球上,用阿波羅計劃所研究出來的東西和技術,用來監控地球資源狀況、天氣預警等,南極洲臭氧穿了個孔促成令全球第一次保護地球運動 - 全球禁用氯氟烴這事件,就是 NASA 的成果。



被引用(1)
正解。
今時今日美國完全有能力登月。

以前目標淨係要射上月球 插支美國旗,出月球行幾步,攞d 月球樣本番地球威威,做下d實驗就係咁簡單,今時今日咁樣做有乜益處?

個d月球樣本 仲送左比好多國家,從來都無人攞個樣本出黎話係假(一驗就知)。
仲有蘇聯望住你,如何令蘇聯同美國一齊講呢個大話,比美國威?

美國人已經覺得登月無益於自己。
利害了我的國,山區仲有好多小朋友窮困無書讀,仲有好多低收入農民。 到底登陸月球重要d,定人民生活重要d