• 瀏覽: 2,165
  • 回覆: 25
+2


http://www2.hkej.com/instantnewsMob/current/article/2019790/特朗普指已擊潰「伊斯蘭國」+美國從敍利亞撤軍

敍戰場另一轉折點快將出現,有人可以告訴我以色列及庫爾德人的心理陰影面積嗎?



要親眼看著西方日落西山,自己一向看不起的東方每日上升,除了在網上盡力悍衛自己那逆時代的觀念意識,還可以做什麼?親眼看著自己的世界觀被輾碎 (只是殖民地教育下的一個可憐犧牲品)
猶太美國沙特已經提供化武給ISIS再戰江湖
但是土耳其倒戈操控ISIS去以色列
穆斯林圍攻以色列 美航母救以色列全軍覆沒
美國退出中東



柒朗普發覺, 錢已經燒到冇錢可燒了.


未必係堅。再睇下點先。


[隱藏]
戰敗退戰


12月初,參謀長聯席會議主席鄧福德說,美國從敘利亞撤軍,遙遙無期:


https://www.janes.com/article/85078/dunford-no-withdrawal-date-in-sight-for-us-troops-in-syria


特朗普說撤軍後,華盛頓的反對聲音很大。


路透社報道引述一個官員說,美國計劃在60到100天內從敘利亞撤軍,另一個官員說,可能更早完成撤軍。
https://ca.reuters.com/article/topNews/idCAKBN1OI1JC-OCATP



應該是真要撤了。


又會有偽旗行動嗎?



叫老尾收皮啦,老尾是扶植ISIS,背後擊潰ISIS是敍軍俄佬同火雞,作假領功的假狗!尾狗吹牛真係無面紅,阿富汗又唔見咁L叻。


美國 跟 蘇聯一樣
陷於泥潭 



好彩俄羅斯頂得住敍利亞,普帝好波


[隱藏]

笑死人,isis D悍馬石頭爆出黎架??
可憐台灣要高價買入二手美式裝備,isis唔洗錢,爆石就有



引用:
原帖由 豆豉菱魚 於 2018-12-20 10:26 PM 發表

笑死人,isis D悍馬石頭爆出黎架??
可憐台灣要高價買入二手美式裝備,isis唔洗錢,爆石就有
師兄,呢張圖真係明證



真係棋子黎架,上任黑馬投棄權令聯合國通過以色列非法佔領戈蘭高地, 侵侵又撤出敍利亞. 俄羅斯保得住敍利亞, 無左美國阻住, 將來就可以幫阿拉伯世界出頭攻打以色列.


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 RAy_1982zzz 於 2018-12-20 09:43 AM 發表
未必係堅。再睇下點先。
反對撤軍嘅國防部長都被特朗普炒咗魷咯。咁仲唔真!



[隱藏]
引用:
原帖由 ntworks 於 2018-12-21 08:45 AM 發表


反對撤軍嘅國防部長都被特朗普炒咗魷咯。咁仲唔真!
應該唔會全撤,點都會留一部分,有必要時增兵。唔打將唔攪亂中東,唔符合美國原則。

雖然撤兵係攪唔店😂,唔撤都係攪唔店🤣



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]