• 瀏覽: 18,177
  • 回覆: 199
  • 分享: 3
+6
中方可能會宣佈懷疑佢從事間諜活動,需要時間徹查 !  將會同孟晚舟一樣監視居住咁啦 !  

國際預防危機組織(International Crisis Group)的中國分析師、加拿大前外交官康明凱(Michael Kovrig),日前傳出被中國政府拘留後,引起外界關注。截至目前,中國官方仍未就事件作出回應,惟加拿大總理杜魯多證實,一名加拿大前外交官員在中國被拘留,加拿大政府正尋求北京答覆。另美聯社引述消息人士指,康明凱是在周一晚(10日)例行到訪北京時,被中國當局拘留。 


報道引述杜魯多表示,加拿大政府一直認真處理此事,並與中方保持接觸,同時希望為該家庭提供領事協助。另加拿大公共安全部長古德爾表示,當局正確定該名加拿大前外交官在北京被扣押的原因;他強調,加拿大當局會盡力維護加拿大人的安全。另美國國務院發言人對此次事件表示關注,敦促中國停止一切形式的任意拘留。 


康明凱擁有美國哥倫比亞大學的碩士學位,精通普通話、英文及法文,曾被派駐北京、香港,亦在紐約聯合國總部擔任過戰略通訊專家。他卸任後主要從事中國外交、國防等方面研究,曾多次批評中國的政策,主張對華採取強硬態度。 


至於康明凱目前任職的國際預防危機組織早前就發聲明指,該組織正在試圖了解更多康明凱的狀況,希望他能盡快並安全獲釋,但未提到他被拘留的地點及原因。由於事件發生之時,正值加拿大政府應美方要求,扣留華為太子女孟晚舟,外界擔心事件意味着中加外交風波升級。 




新聞來源連結:

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/cnnews/20181212/bkn-20181212030336076-1212_00952_001.html



交換啦


加國要對大陸司法獨立有信心


做得間諜,應該預左


[隱藏]
其實中國是給了個臺階給加拿大落,好向美國爸爸交代


為老美主子是值得😜


中央好野。做得好,犯我中華者,雖遠必誅。


捉晒D西方間諜出黎放落油鑊炸熟就啱 !


全世界一樣,尼D所謂嘅外交官全部都係簡碟來


[隱藏]
都已經講咗勿謂言之不預,個加拿大總理就當人鳩噏。


其實大陸捉佢作用不大,大可以搵人送佢一程然後製造證據過薑毒分子一棟,one stone two birds


間碟就間碟啦


提示: 違規內容已被屏蔽
原來真係有個咁嘅組織...國際預防危機。
真人真事,十一月尾我接到電話,一個男人話係國際乳房危機XX..因佢口音唔正所以我答佢:我男人嚟喎,乳房乜嘢危機呀⋯⋯
佢跟住慢慢逐個字講,國..際..乳..房..危.....我收佢線。老實,我真係以為佢係美容中心廣告。



[隱藏]
無事嘅,一定係犯咗法。

不過呢一刻講唔到你犯乜法,因為中國好努力咁學習美囯。
引用:
原帖由 supremeabc 於 2018-12-12 07:21 AM 發表
中方可能會宣佈懷疑佢從事間諜活動,需要時間徹查 !  將會同孟晚舟一樣監視居住咁啦 !  

國際預防危機組織(International Crisis Group)的中國分析師、加拿大前外交官康明凱(Michael Kovrig),日前傳出被中國政府拘留後,引起外界關注。截至目前,中國官方仍未就事件作出回應,惟加拿大總理杜魯多證實,一名加拿大前外交官員在中國被拘留,加拿大政府正尋求北京答 ...



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]