• 瀏覽: 7,863
  • 回覆: 74
  曾風靡一世的雷射影碟、2000年代賭上公司命運的等離子電視——曾經的「名門」先鋒推進的「選擇與集中」戰略中,被定位為強化部門的業務以失敗告終。2010年前後定位為主力業務的汽車導航系統也因智慧手機的崛起而功虧一簣。先鋒未能乘上技術創新的大潮,最終陷入落後。
   
      先鋒的沒落與日本電子與家電産業的衰退相重疊。1980年代引領世界的電子産業的眾多企業隨著核心技術的通用化,未能應對好收益力下滑的變化,陷入衰退。


🤑
日本科技被中國人全面山寨唔交專利費
日本人手法就被無法無天中國人欺負

新聞來源連結:
https://zh.cn.nikkei.com/industry/itelectric-appliance/33421-2018-12-10-10-51-27.html



被收購?
仲有剩餘價值有人要咩?



咁強的日本都被歐美的科技打敗. 日本錯在冇好似老美咁拔除歐美精銳份子. 所以咪俾歐美的mp3, 手指仔, MPEG, ....mp4鬥掛咗囉.


日本唔係有大量的中國遊客帶來狂大收益, 早就掛得更慘, 靠老美, 屎就有得你食.


[隱藏]
新一代D 人已唔用 disc player, 要Wifi 少玩HiFi

唔直接摺就奇



引用:
原帖由 cwilson1 於 2018-12-11 08:09 AM 發表
日本唔係有大量的中國遊客帶來狂大收益, 早就掛得更慘, 靠老美, 屎就有得你食.
國內人送$給敵人戰犯國小日本?



呢D負資產, 收購來做咩啊  .


連對手係邊個都未攪清就死左,先鋒主打高階影音,同級對手係歐美產品,大6影音貨未到依個級數


引用:
原帖由 s-chris 於 2018-12-11 07:58 AM 發表
被收購?
仲有剩餘價值有人要咩?
搵山水收購



[隱藏]
引用:
原帖由 三級警司 於 2018-12-11 08:19 AM 發表



搵山水收購
三水
可愛嘅三水



Pioneer


先鋒你的六十天, 細細個成日聽到


依家d人用WiFi,一下子我都唔識叫HiFi音響了。


日本仔坐等陸沉好了


[隱藏]
日本玩制度,玩階級,打壓新生代,工作唔係能力卦帥,梗係會落後。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]