• 瀏覽: 23,645
  • 回覆: 290
  • 追帖: 2
  • 分享: 11
+9
立法會九龍西補選今日舉行,候選人繼續拉票爭取選民支持。建制派候選人陳凱欣和團隊早上到黃埔拉票時,遇上代表民主派的李卓人團隊,兩派人一度發生口角,警員在場戒備。

陳凱欣早上連同其前上司,食物及衛生局前局長高永文到黃埔站外拉票時,遇上對手李卓人的支持者。雙方團隊懷疑因為揚聲器音量問題而發生口角。陳凱欣在準備離開時,一度被對方團隊成員包圍,多名警員在場戒備。

陳凱欣拉票時稱讚自己的團隊非常努力,務實冷靜,希望爭取多些未決定投票的選民支持。工黨李卓人形容自己今次面對鎅票威脅,希望大家集中「對沖鎅票」。

補選其餘候選人包括馮檢基、曾麗文和伍迪希。





香港民主人士已從熱愛的包容升級成為熱鬥的包......................圍喇!


新聞來源連結:
http://std.stheadline.com/instant/articles/detail/872533-香港-【九西補選】雙方團隊黃埔口角+陳凱欣一度被李卓人支持者包圍

[ 本帖最後由 男E 於 2018-11-25 04:17 PM 編輯 ]



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
民主就只要互相惡鬥嗎?


唔系特別支持你,但系見到老千李卓人同只癲狗快必班助選團就憎,大好形勢就算今屆唔得重又下次,只唔好出錯失分就得。


[隱藏]
流氓李呃人


64你呃人最撚賤格,日日都騷擾對手


仲玩嗌交包圍, 低水平。


啱啱投左5號,睇完Lee段新聞,更加肯定冇投錯,佢地同黑社會有咩分別,投俾基哥都吾會投俾Lee個李 仆 街


無恥之徒李卓人的支持者同樣無恥。


[隱藏]
支持得李呃人,吾係畜牲就一定係暴民


李卓淫出左死老豆嗰招未?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
犯民本土最愛暴力!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
李昆人既信徒就係咁仆街


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]