• 瀏覽: 511
  • 回覆: 1
港珠澳大橋開通近1個月,口岸屢遭批評設施不足,現在更成為「廣場舞」表演場地?今早(18日)有網民於大橋香港口岸,拍攝到一群候車乘客在大堂外的空地翩翩起舞,舞者專心致志擺動四肢,沉醉於旋律當中,看似十分享受。影片發布僅兩小時,已引來網民熱烈討論。有網民嘲笑道:「只要有大媽,廣場舞就無處不在」。

網民 Marco Tang 於 Facebook 群組「香港突發事故報料區」分享在香港口岸目擊到的幕。片中的舞者,被網民形容為「一群大媽」,未知是否在等待車站大堂開放,於是跳廣場舞解悶。她們無視其他正排隊的旅客,跟隨音律擺動身體,投入在舞蹈當中。

有網民看過片段後,嘲諷世上已沒有任何事可阻止大媽跳廣場舞,「到底有咩驅使佢哋去到邊跳到邊?」不過亦有網民表示支持,認為她們在該處跳舞不擾民可接受,「冇阻到人就得啦,咁等車等得耐都悶嘅...」

網民有話說:

Katy Hui:叫埋之前尖沙咀啲大媽過嚟表演啦!

Billy Kwong:有地就跳,有咁大聲開咁大聲,啲大媽真係無處不在...

Leung Yam Keung:啲大媽、大叔想交流吓...



有冇專家可以解釋吓點解大媽永遠屎忽痕坐唔定 係要嚟香港做"街霸"製造噪音開騷擾民先得到歡愉?

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20181118/bkn-20181118110952762-1118_00822_001.html



呢啲都係經歷過文革,受過壓抑嘅一群,心智曾被摧殘,所以做嘅事常人不能理解,


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]