• 瀏覽: 16,249
  • 回覆: 277
  • 追帖: 5
  • 分享: 2
+5
美國副總統彭斯說,中國應該改變行為,避免與美國陷入新的冷戰。 彭斯接受《華盛頓郵報》專訪時表示,總統特朗普的態度是,美方希望確保中方知道美方的立場,以及美方準備怎樣做,以便北京能夠帶著具體的建議到阿根廷,解決美方面對的貿易赤字等問題。 他又說,中國必須在知識產權盜竊,強制技術轉讓,限制進入中國市場,尊重國際規則和規範,以及限制國際水域航行自由等方面做出讓步。假如中方未能提出令到美方滿意的建議,美國準備在經濟、外交和政治方面,對中國增加施壓。



第一至三項,中國已同歐洲傾得好埋。就係因為老美開打“貿易戰”而被掛於門外。
等四項,係邊個唔尊重國際遊戲規則呀?
第五項,係邊個响國際水域橫行呀?

第四、五項都係莫須有同無空浮嘅。而且美國唔係要就呢幾項同中國傾,而係要中國估下美國諗緊啲乜而開出一張投降清單。咁叫談判咩?一啲誠意都冇!

新聞來源連結:
http://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1428178-20181114.htm



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
即係無得傾啦


點解佢老美唔改變自己態度?America first?睬佢都傻!


[隱藏]
美國厲害,要求其他國家點點去迎合佢而避免雙方冷戰!


等睇美國點施壓...

又要對俄羅斯,根住伊朗,北韓,歐州...

差不多要向全世界施壓...



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
講來講去,都是年頭講的,一班反口覆舌的畜牲,改不了吃屎的習慣


美國政府呢D幼稚行為係自絕所有出路,冇國家有必要去應酬儍仔。


[隱藏]
即係要服從佢美國優先,召妓都要佢玩先


引用:
原帖由 朱Bill 於 2018-11-14 12:36 PM 發表
美國政府呢D幼稚行為係自絕所有出路,冇國家有必要去應酬儍仔。
所以貿易戰到而家,中國都………



唔係大陸改變行為 , 係大陸變得更強, 老尾先唔會搆事


都廢腩事睬佢。去到阿根廷最好大家詐唔識算。LOL!


引用:
原帖由 屢禁不改 於 2018-11-14 12:24 PM 發表
彭斯盡忠職守~
彭斯係盡忠職狗,成日問人有乜著數(方案)俾到美國,開放大陸市場,
你地又禁止華為、中興、高鐵銷售去美國?
唔傾喇,等你老美提供到著數俾中國先至再傾,
關稅令進口中國汽車零件成本增加,水漲船高導致老美生產既汽車賣唔出,
繼續打貿易戰囉,誰怕誰?



[隱藏]
不要說得死硬 : 定點扶貧!快開門!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]