• 瀏覽: 10,652
  • 回覆: 115
  • 追帖: 2
  • 分享: 3
+6

美國加州千橡市(Thousand Oaks)一間酒吧餐廳發生槍擊案,報道指一名槍手闖入店內,亂槍掃射店內的顧客,共開了約30槍,據報有十多人中槍,造成至少一人死亡。消息指,槍手暫時仍未落網。



案發在當地時間周三晚上11時許,有目擊者稱,一名槍手走到酒吧的保安崗位前,對着一名保安的頭部開槍,然後闖入店內,用半自動武器向店內的人開火,其間槍手又向酒吧內的舞池投擲煙霧彈。



報道指,槍擊發生時,肇事酒吧內有大學生舉行活動,因此多名傷者都是年輕人。




補多張圖先!
好驚呀!!美國真係好恐怖啊!!!快d救到d人啦!!!!

新聞來源連結:
http://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20181108&s=10793140&a=58889452



無槍械管制,係非常危險,就算啲人話美國係高端人士,一樣殺到遍體鱗傷


米國有槍的好處。


實彈war game 好好玩喎,香港冇民主冇得玩喇,唔恨得咁多。


[隱藏]
咁小意思,都算新聞?


民主國民暴力果化......槍口至會對內


引用:
原帖由 LeoGo 於 2018-11-8 05:35 PM 發表
無槍械管制,係非常危險,就算啲人話美國係高端人士,一樣殺到遍體鱗傷
所謂美國有槍械自由,說穿了,不過是美國軍火商每年內銷20幾億生意額利益既遮醜布,橫掂年死千幾槍下亡魂都係平民與警察,錢就由軍火商袋袋平安。

美國會否禁槍?  當然唔會,咩春話 "有槍反抗才有民主",呢啲咩春200年前西部牛仔開發邏輯. 亦唔係槍太多禁不了,第二次世界大戰後,各國一樣槍械泛濫下,都可以全國繳械,美國政府決心禁槍有咩難,問題難在美國兩個壟斷政黨,共和黨及民主黨都受背後財閥集團既政治獻金操控,當中軍火商更係閥集團既主力,美國兩個壟斷政黨有勇氣禁槍,去斷自己幕後金主財路嗎?  

當年 Kennedy 就係決心結束越戰而觸怒軍火商,Kennedy 下場係咩? 即使佢自己家族係閥集團一份子,亦要死於非命,呢個就係美國所謂民主政治既真面目。

美國兩黨邊個夠膽認真禁槍,去觸動背後財閥金主中既主力派系 -- 軍火商? 莫講話禁槍,近50年來既美國,連打少啲仗亦不能,邊個總統唔打扙,財閥金主就要佢下台!

美國呢個號稱民主大國, 係一個好戰國家, 由歷史可見, 從第一次世界大戰以降, 不停對外發動或大或小戰爭, 無論兩個壟斷政黨邊個上台執政都好, 背後財閥集團都會推兩黨去打扙.

財閥集團中既軍火商們唔洗多講, 有仗打就有軍火銷路, 對外戰爭既軍火生意額比美國內銷市場更和味!

藥品及醫療集團亦跟軍火商一樣, 有戰爭就有大生意.

華爾街銀行家財閥亦因為美國打扙燒錢, 幫美國政府鎘資賣更多更多國債, 而 "過河濕腳" 喺天量國債發行中, 合法抽取佣金去致富!

資源巨賈如石油商, 喺美軍打仗時有銷售不特止, 有幸美軍攻入別國去扶植傀儡政權的話, 你估該國天然資源開發權又會落入誰手? 當然又係美國政治金主們 -- 資源巨企手到拿來喇, 正如當年鴉片船跟著英國海軍攻入中國既歷史因由一樣.

你話為咩事, 財閥集團要向共和黨及民主黨捐出大量政治獻金, 去幫兩黨壟斷美國政壇係所為何事? 為何歷史上兩黨政治既美國會不停戰爭? 不停戰爭對咩人有好處?  美國民主政治既真相, 平民流血而財閥賺錢.

諗諗美國槍禁問題為何講咗近百年,又年年近千平民人死於槍下,殘廢受傷更係不計其數,點解美國唔禁槍? 你睇美國金權政治制度咪知點解囉.



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
美國每年有一萬幾千人死於槍下,依d好小事啫。
比起美軍每年在外所殺既人,不值一提。



[隱藏]
叫港獨本土全移民美國


總統選舉軍火商捐咁多錢,你估佢做慈善呀?美國民主? 赤裸裸政治黑金又唔見班撚人泛民嘈


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
共和黨祝捷方式


鬼國


[隱藏]
香港警察開一槍班傑青就鬼殺咁嘈
美國佬開槍就唔夠膽出聲



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]