引用:
原帖由 x747x 於 2018-11-8 02:14 AM 發表



尊重他人嘅說話不怕多,抹黑﹑歪曲事實﹑煽動﹑策劃恐襲嘅言論就一個都嫌多。

可能你講得太多唔適合嘅嘢,知道喺內地一定比人拉,所以咁抗拒,不過正常人係唔會講呢啲嘢,希望你可以跳出 comfort zone﹐嘗試接觸正常世界。 ...
你搬龍門啦!
發幾多條同言論自由係兩會事。
你東拉西扯,咪睇得出你詞窮理屈囉。



被引用(2)
你想講300億條都是贊美共產黨的,定係想講300億條都是有專人審核過,才發放呢?


大陸係有言論自由,喺微博上經常有人亂講嘢,只不過係歪曲事實,以假消息去煽動人犯法等等嘅不當言論係會被刪走。

你如果不屑大陸咁做就認定係無言論自由,咁你都應該離開香討返回高登連登,因為除咗特定字眼外,亦唔可以侮辱會員。

喺一個無言論自由嘅論壇去批評自己國家無言論自由,係好懦夫嘅要現!

另外,唔好將言論自由同自我監督混為一談。假設你條女係因為你下面太細所以同你分手,正常係會用其他原因,而唔會直接話你下面碌嘢太細。唔通佢會因為唔好意思咁直接,而覺得自己係無言論自由嗎?