引用:
原帖由 x747x 於 2018-11-8 02:14 AM 發表



尊重他人嘅說話不怕多,抹黑﹑歪曲事實﹑煽動﹑策劃恐襲嘅言論就一個都嫌多。

可能你講得太多唔適合嘅嘢,知道喺內地一定比人拉,所以咁抗拒,不過正常人係唔會講呢啲嘢,希望你可以跳出 comfort zone﹐嘗試接觸正常世界。 ...
視乎你對「尊重」的定義。

不滿政府施政,係大陸被視為不尊重,但係世界好多地方包括香港,就好平常。



被引用(7)
當然,尊重嘅定義人人不同。不過,喺香港對政府施政不滿嘅,90% 係被傳媒煽動,呢啲傳媒根本不值得有新聞自由,煽動暴動嘅人好似本土派同公民黨等亦都不應該有言論自由。

資訊流通快,而家已經知道,煽動明日大嶼嘅人就係棕地地主,咁傳媒去幫佢哋反對呢個計劃,係好事還是壞事?啲人好似唔記得自己不久之前先話樓價貴…

除咗亦社會雞犬不寧,亦洗部份人腦令其無咗基本邏輯,大大聲聲喺條街度爆粗鬧人甚至郁手,莫非係話「自由」?

美國已有唔少已證實係假新聞傳媒,連 facebook 都話會屏蔽佢哋,莫非你仲要由得佢哋繼續歪曲事實?

係既話,社會上正義的意見,只會是拒絕同阻止人們繼續歪曲事實,所以就變成「無言論自由」。

清者自清,你想做凟嗰個?



早幾日美國關掉百多個戶口,係言論自由嗎?請問?🤭🤭🤭🤭🤭


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
就是邪惡西方思想教壞香港!市民是不能不滿施政,


你懂乜叫入境問禁,你可以係好多地方國家食香口膠,唔代表你可在新架坡食


咁你仔女要同性戀結婚, 你介不介意呢?


即係有位所謂大講話尊重女性⋯