立法會議員郭家麒指摘林鄭沉迷基建、倒錢落海,指她不選粉嶺高爾夫球場、私人發展商農地等以發展建屋,卻選最貴的明日大嶼項目,指出市民已形容該項目為「明日大鑊」,質問她推「明日大嶼」目的何在,究竟她是一名敗家的特首,抑或是騙子。

立法會主席梁君彥一度指郭的提問字眼「敗家特首」、「騙子」帶侮辱性,要求郭收回。林鄭月娥則說,郭家麒過去曾經向她擲錢抗議,難聽的說話她已聽過許多次,今次郭的用詞已很溫和。

她認為新界東北發展、粉嶺高爾夫球場等都不會很快供應到土地,填海則較快,指出新界東北發展到現在改名古洞北等,至今亦一塊棕地都未能收回,粉嶺高爾夫球場亦因涉及祖墳、古樹要搬遷安置,並要解決交通問題。



被引用(8)
好多人忘記新界東北收地,反對派話官商勾結益地產商
呢家填海就話倒錢落海


其實香港地價高,應該係世界上最有本錢填海造地既城市
填完賣地翻幾翻,仲可以解決住屋問題



而割包皮根本毫無建樹,都唔知呢條七六除咗逗人工之外,仲做過d乜


新界有好多祖墳、古樹……

冇人想搬祖墳影響後人風水,交通一早已經飽和,如果再起樓,就真係一鑊熟



高球場住到幾多人?
收農地可以好平?

而家好多地產仔係依到出post
因為佢地如快要乞食了



填海快過高球場?


收地賠錢又話官商勾結,益原居民。挑。代表既利益者既票預左嘈。收地你估錢少牙。
搞基建,填海又制做就業咪幾好。攤開廿年,每年先250億。



其實新界好多地被部分人團積……死欖吾放……開天殺價!政府無佢符,而家話填海,老新d地養草……個咋人癲都似……梗反啦